Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Maasturiprojektit (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=180)
-   -   Modi Jimny "cheetah" (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=55941)

Tarzan 07.02.2009 18:13

Modi Jimny "cheetah"
 
1 Liiteet
Eli tässä on tulossa modiin uusi kilpuri, kun toi vanha tuli myytyä.
Auto on eestistä tuotu ympäriajettu vm. 2002.

Siihen tulee:
Letukan 4,3l v6 + eaton m90 remmiahdin
Th400+Hj jakis välitettynä
Mesen jakkarit + LR defen jouset
Hdj:n akselit
37-14-15 irokit

Eli noilla vermeillä pitäis yrittää taas tehrä laite jolla "voi"(yrittää) voittaa pylkmaister.

Tällä hetkellä projekti on rungon+korin oikausuvaiheessa ja moottori purettuna atomeiksi sekä
Laatikkojen yhdyntä käynnissä.

Valmista yritetään saada kesäksi ja ekat kilpailut -10.
Niin, siis trial modi.

sisua45 07.02.2009 20:41

Ostoslista kuulostaa hyvältä. Ja tehot riittävät varmasti. :)

Taisi Ford Thunderbird Super Coupessa olla juuri M90 siinä 3.8 litraisen V6:n päällä? Sellanen kone on/oli ainakin yhdessä Laplander-volvossa.

JER81 08.02.2009 09:01

Tsemppiä projektiin!

Jare 08.02.2009 12:36

Paas tarzani ny vaan uudempia kuvia, sillä onhan toi rojekti nyt jo paaaljon pidemmällä ku tosta kuvast vois olettaa!!!

HaKu 09.02.2009 13:20

yksi
 
1 Liiteet
jimny kävi vierailulla turussa jossa luovutti "turhat" pois

mikjus 09.02.2009 13:40

Toihan on hankintakuvassa samanlaisessa kunnossa kun se tulee parin kisan jälkeen olemaan:D Ei vaan tsemppiä rojektiin.

Tarzan 11.02.2009 07:42

Joo kylähän Jare on oikeassa, vähän vanhat on kuvat.
Laitan kun pääsen punkasta pois (5pv jo kuumetta, myyräkuume).
Ei toi mikään ostoslista ole kaikki on jo hankittu.
Jimnystähän olen puhunut varmaan viiden vuoden ajan ja hankkinut vähitellen roipetta siihen, viimeisin ostos oli toi ahdin.

Kyllä mä rupeen laittelee tänne tekstiä ja kuvia sitten...

Tarzan 14.02.2009 19:49

No niin tallissa on pyörähdetty!

Tässä seon nyt laikattu avoks eurosääntöjen mukaan!
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=18893
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=18894

Pesin ton lohkon tänään ja kyllä sitä pa..kaa oli tuolla vesitiloissa ihan muki tolkulla.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=18895

Tossa näkyy ton koneen veden aiheuttama vaurio, en tiedä kuinka kauan oli mukissa vesi seissy.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=18896

Runko putsattuna ylimääräisistä kiinnikkeistä.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=18897

Jimnyn ja mesen jakkarin ero, ton verran siirtyy kiinnitypiste taaemmas.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=18898

Tarzan 22.03.2009 20:49

SUPERCHARGED
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=24335

offroadjouni 22.03.2009 21:27

Hyvältä näyttää.. Mutta eikös tukivarren kiinnikkeet pitäneet olla alkuperäiset rungon päässä - vai muistako taas omiani?

Tarzan 23.03.2009 05:58

Mun mielestä ei lukenu muuta, kuin tyyppi pitää säilyä ja akselin paikka ei saa muuttua.

tare 23.03.2009 08:21

modified

3.2.9. Jousitus ja iskunvaimennus:
Jousitus on säilytettävä alkuperäistyyppisenä. Korotus
sallittu. Riipukkeiden mittaa saa muuttaa. Kiinnityspisteet
akselissa saavat muuttua (ei rungossa). Iskunvaimennus
vapaa. Korkeudensäätö ajonaikana on kielletty.


tämä on 2008 säännöistä
akk:n sivuilta kun avaa 2009 säännöt niin puuttuu kokonaan noi ryhmät??


Arska-tehtaalta 23.03.2009 08:31

Tulee akseliin mielenkiintosen näköset kiinnikkeet, jos meinaa laittaa 20 senttiä pidemmät tukivarret :D

Holst 23.03.2009 08:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tare (Viesti 545498)
modified

3.2.9. Jousitus ja iskunvaimennus:
Jousitus on säilytettävä alkuperäistyyppisenä. Korotus
sallittu. Riipukkeiden mittaa saa muuttaa. Kiinnityspisteet
akselissa saavat muuttua (ei rungossa). Iskunvaimennus
vapaa. Korkeudensäätö ajonaikana on kielletty.


tämä on 2008 säännöistä
akk:n sivuilta kun avaa 2009 säännöt niin puuttuu kokonaan noi ryhmät??




3.6.8 Pyörätuenta
Jouset ovat vapaat, mutta alkuperäisen jousen tyyppi tulee säilyttää. Riipukkeiden paikan saa muuttaa. Alkuperäinen akseliväli ja akselin paikat tulee kuitenkin säilyttää. Akselit saa vaihtaa mutta akselin tyyppi ei saa muuttua (esim. jäykkä akseli -> erillisjousitettuun), muunnos portaali-akseliksi on kielletty. Kummallekin akselille saa asentaa kaksi vääntövartta (estämään akselin kiertymistä).SOA (jousien siirtäminen akselin päälle) on sallittu.
3.6.8.1 Iskunvaimennus
Iskunvaimennus on vapaa, kuitenkin vaimentimien lukumäärä, toimintaperiaate ja kiinnityspisteet tulee säilyttää. Kaasuvaimentimet käsitellään toimintaperiaatteeltaan kuten muutkin nestevaimentimet. Säädettävät vaimentimet ovat kiellettyjä.

tare 23.03.2009 11:13

eli varsinaisesti tukivarsien kiinnityspisteistä ei puhuta niin rungon kiinnityspisteet voi muuttaa?

Tarzan 23.03.2009 18:19

Kyllä!

Akselin pitää pysyä paikallaan, mutta kiinnityspiste rungossa saa muuttua!

Rekisteröimätön 20.10.2009 20:04

mitäs tälle kuuluu.. ?
 
jokohan tämä on valmiina vai onko seisahtunut.. ? hyvän näkönen alotus ainakin oli.. :)

Jande 02.11.2009 20:59

onkos tämä edistynyt?

Tarzan 04.11.2009 20:46

Joo, kyllä projekti elää=siirtyy tallin lattialla eessuntaassun.
Keväällä tuli pieni takaisku imusarjan tuunauksessa ja siirryttiin vähän talonrakennus puuhiin ulos.
Nyt kun pakkaset taas alkoi, niin alkaa taas "apina" projekti edistymään.

LaaLaa 05.05.2011 09:19

Jaaha, onko edistystä tähän projketiin tullut?

Tarzan 11.05.2011 15:37

No ei.

Toi tyttären harrastus vei ajan ja rahan, niin iskän projekti vähän viivästyy.


Sivu luotu: 20:59 (GMT +2).