Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kaasujalka.1/09 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=55149)

Bruno 17.01.2009 06:21

Kaasujalka.1/09
 
Tietty mitä syvemälle painaa kovempaa pääsee.,No kummiski on painoksesta kyse,4x4 MB Sprinter 315 cdi.1/09 kehutaan mainioksi peliksi.88 pistettä.
Pajeroa ei ole city maasturi,vaan"Äijämeininkiä".

http://www.kaasujalka.fi/cms/pages/e...eajot.php?p=10
Tuon "kaasuklabin" löytää,mm marketeista,ilmais lehti.



Totta mooses,edit


Tarvis varmaan pistää tekniikka&jutustelu.,,,,,

Kruuse 17.01.2009 11:14

"Pajero meni käsittämättömän pahoista paikoista helposti ja vain kuljettajan kantti on etenemisen esteenä."

"Kojetaulussa on nappi, josta taka-akselin renkaiden pyörimisen voi lukita keskenään samaksi. Kyllä muuten etenee."

Eli siis hc-offaamiseen tarkoitettu laite löytyykin kaupan hyllystä eikä sitä tarvitse edes itse rakentaa! Tästä kampe tämän vuoden suunnistus cupin kärkisijoille :D

Rekisteröimätön 17.01.2009 12:15

"Mökiltä tullessa takaisin ajoimme reipasta vauhtia GTI-luokan auton kanssa, jonka kuljettaja todella ihmetteli Pajeron ripeää kulkua lumisella ja mutkaisella pikkutiellä"

Ei ole kovin kaksinen pikkutie jos GTI auto siellä ajelee.....

Rekisteröimätön 17.01.2009 13:20

""Mitsubishi Pajero tarjoaa todellista Äijämeininkiä

Vuodenvaihteessa uudistunut Pajero saapui Suomeen. Tätä ei missään nimessä pidä sotkea citymaastureihin. Pajero on todellinen maskuliininen maasturi.""

Hihhihh.....

Rotta-Racing 17.01.2009 14:23

"Pajerosta riittäisi kerrottavaa vaikka kuinka paljon, mutta keskitymme olennaiseen: näin hinaat muita maastureita perässäsi."

Jaa että näinkö päin se menikin:)
kai sitä sitten pitää uusi Pajero ostaa jos se on noinkin hyvän arvostelun saanut:D

"Kun mökkitie on kuitenkin jäänyt auraamatta, mutta perille on päästävä, on syytä valita kepistä asento 4HLc. Järjestelmä lukitsee voiman tasan 50/50 etu- ja taka-akseleiden välillä. Tässä vaiheessa Pajeron perään on jo laitettu köysi, jolla hinataan citymaastureita.Kepistä löytyy vielä vetotapa oikein hitaisiin ja pahoihin paikkoihin: 4LLc. Nyt kannattaa ottaa sen hinattavan köysi irti, sillä se perässä tuleva nelipyöräinen ei kuitenkaan kestäisi ehjänä.".

Kummonenhan mökkitie tuo on?

oli muuten hupaisaa luettavaa,taitaa toimittajalla olla itsellään kyseinen kampe

Ooppeli 18.01.2009 01:01

Vaude vau.
Ajais sen suohon ja arvostelis sit uudestaan =)

niko69 18.01.2009 02:17

mitähän sienisoppaa vetäny? mut mulle samaa!! :)

sisua45 18.01.2009 08:02

Lainaus:

Vaude vau.
Ajais sen suohon ja arvostelis sit uudestaan =)
Ja tähän toimittajan vastaus...

Lainaus:

Monipuolisen nelivetojärjestelmän ansiosta Pajerolla ei jää kiinni.
:D:D:D

Kyseisen toimittajan maasto ajo kokemus voipi olla vähän vajavainen. :)

Viipo 18.01.2009 11:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 525500)

Kyseisen toimittajan maasto ajo kokemus voipi olla vähän vajavainen. :)

Jospa se on opetellut maastoajoa lukottomalla vakio-HJ:lla jollain 205sr16 kesärenkailla?
Kyl tommonen uus pajero varmaan menee heittämällä perästä ja pahempaankin paikkaan...

Byrocrat 18.01.2009 18:34

Taitaapi Ooppeli selvitä yhtä huonosti
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ooppeli (Viesti 525488)
Vaude vau.
Ajais sen suohon ja arvostelis sit uudestaan =)

Normiautoilijahan yrittää pääosin pysytellä ojien välissä eikä siellä mettän puolella eikä ne mökkitietkään enää nykyisin ihan pohjattomia lutakoita ole niin kerropa yksikin hyvä syy miksi se Mitsu pitäis ajaa suohon. :rolleyes: Taitaa muuten melkein rakennetutkin mettälaitteet jäädä sinne suohon jos tavallisilla muttereilla sinne ajaa. Ei se pito niissä renkaissa autosta juurikaan ole kiinni. Poispääsy on sitten enemmänkin kiinni siitä keulalla olevasta vinssistä :rolleyes:

Inhorealisti


Sivu luotu: 01:31 (GMT +2).