![]() |
jäykkä vaihdeloota
Oisko kellään tietoa kun auto on vw caravellen syncro (vm.90)ja vaihteitten vaihtaminen on jäykkää että mistä mahtaa johtua?vaihtaminen ei ole ollenkaa ns.sulavaa vaan etenkin 2.vaihteelta 3.vaihteelle tuottaa vaikeuksia.
|
voisko vika olla kytkimen pää-työsylinterissä? mulla hiluxissa samoja oireita mut vaihdoin pää sylinterin koksa vuoti mut ei auttanu, pitää varmaan vaihtaa myös toinenkin.
|
Lainaus:
|
en usko että puuttuu, tai mistäpä minä sen tietäisin:D
|
Olikos tuon vuotinen vielä takamottori?
Siinä ainakin vaihdevivuston nivel kuluu ja aiheuttaa tutun kuuloista vaivaa kepin liikkeissä. Siitä nyt on jo kauan kun mulla oli volkkari, etten tarkkaan muista miten se meni. |
Kannattaa ne tankojen nivelet ym putsata ja rasvata kunnolla. Meillä ainakin autto kyseiseen ongelmaan.
|
joo takamoottori malli vielä on....onkohan tämä vm.90 viimeinen,en tiedä?Mutta noi nivelet /tangot tarviikin katsoa heti huomenna.kiitos pojat! jos vielä tulee jotain mieleen niin laittakaapa palstalle tietoa....
|
kuivahan se nivel oli,,mutta nyt voideltu ja taas menee vaihteet mukavasti pykälään
|
Noille tölkeille on perustettu uusi foorumi osoitteeseen: http://www.oberschlachter.fi/forum.php
|
Sivu luotu: 08:58 (GMT +2). |