![]() |
Kakusuu
http://www.kakusuu.com/fi/referrals/
Tuolta itse tullut Digivideo kamera alta 4€ ja sit ydintäyte lanka miggi alta 10€ Ajattelin kyl aluksi et ihan huuhaata mut tommoset oon voittanut ja huutoja ehkä 20 mennyt niihin yhteensä :) oskivi nimimerkin jos viittis kiinnostuneet laittaa sinne rekisteröityes suosittelijaksi tai mil nimel onkaan niin olis hieno juttu :) Sinänsä näppärä juttu jos malttaa vaan odotella ja keräillä ilmaisii huutoi mitä saa yhden päivässä niin saa niilläkin huudeltuu vaikka mitä. ja 2 ilmaista huutoo rekisteröityessä. |
Taitavat vaan nuo loppua suomalaisilta palvelimilta kun oikeudenkäynnin tulos tulee selväksi.
Kannattavaa touhua järjestäjille ;) |
kyllä noista varmaan saa väkisinki jotain ostettua jos vaan jaksaa! kauanko osku on siellä notkunu?
|
Ton videokameran voitin muistaakseni samana päivänä kuin rekisteröidyin kävi tuuri :) Ei siellä ole tullut rekisteröitynä oltuu kun varmaan pari viikkoa. silloin tällöin poikennut ja jos jotain mielenkiintoista ollut niin laittanut automaatin huuteleen.
|
Nythän tuossa kiinnosti tuo kilpailu missä vois ton telkkarin voittaa ;)
|
uppista. :9
|
Kyllä mä ennemmin menen töihin ja ostan sitte mitä tarviin...=P
|
jep,jep... tais mennä jollekki 2-pilarinosturi alta 7€....sapettaa...
|
Niimpä, vielä kun itse huuteli sitä vähän, mutta totesin että ei se varmaan viel pitkään aikaan päädy kenellekkään. :(
|
Vois sitä Lotossakin voittaa.:rolleyes::rolleyes:
|
Lainaus:
Sivun alalaidassaon kuukauden lahjoitukset: 875,95€ 0.1 Senttiä joka huudosta. Nyt on pari päivää tätä kuuta enää niin tekis n. 875 950 kpl huutoja... jos vaikka 2/3 osaa huudoista olisi noita "ilmaisia" ja jäljelle jäävä 1/3 huudoista maksais keskimäärin 0.50 € niin silti huudoista tuleva summa on 145 991€/kk. Ja tämä on mielestäni aika pessimistisellä laskukaavalla laskettuna... |
Kakusuu
Millain kakusuun toimitukset muuten toimii?
|
Toimii ku junanvessa tuo kakusuu
Niin omakohtaisia kokemuksia tuosta on parista tuotteesta, ja ovat tulleet moitteetta perille. maksun jälkeen taisi lahjakortilla mennä 2 päivää saapua. kakusuu on kyllä toiminut siltä osin ihan hyvin, eikä kyllä muussakaan toiminnassa ole valittamista ollut.. kovaa huuto kilpailua on..
|
4 tuotetta tiedän ainakin meidän talouteen tulleen perille. :)
|
Sivu luotu: 11:51 (GMT +2). |