![]() |
etupyörän laakeri
onko vaikeeta vaihtaa pyöränlaakeri landcruiseriin,hj61
Note! This message was posted anonymously! |
EI!!!!
Note! This message was posted anonymously! |
ensin napalukon kansi irti
murroksen ulommainen sokka irti napalukon runko irti mutterien alla kartiolukitukset. seuraavaksi jo näkyykin navan mutterit 2kpl joiden väliss lukkolevy. Edited by - jjtp on 10/09/2004 18:31:07 |
Eipä ole vaikee jos edes vähän on hajua mitä tekee.
######################### Tää on ihan helpporeitti. ######################### |
Lainaus:
Siis jos vaihtaa myös sisemmän laakerin. ######################### Tää on ihan helpporeitti. ######################### Edited by - Tojo4wd on 10/09/2004 18:36:14 |
hyvä lisäys! pääs unohtumaan toi satulan irroitus.
tulipa vaa mielee toivottavasti oli kyse etuperän pyörän laakereista,nyybit antaa niin niukasti noita tietoja niin pakko arvata :) oli ei ollu oli ei oli eipäs ollu olipas. Edited by - jjtp on 10/09/2004 19:09:37 |
Joo oli etupyörä.
Määkin ekaksi mietin mut huomasin ton otsikon. ######################### Tää on ihan helpporeitti. ######################### |
juu näimpä :) välillä toi dementtia vaivaa ettei muista edes otsikkoa!
|
Niin ja tyhmänä vois kuvitella että kannattaa vaihtaa myös laakerien ulkovierintäradat ja stefat samalla...
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. |
noi on muuten kohtuu kalliita noi tojon stefat, se iso peltistefa on yli 50€/kpl. sitä navan sisä stefaa en just muista, mutta ei ihan halpa sekää.
|
Lainaus:
Note! This message was posted anonymously! |
uskallan vahvasti epäillä että noin kalliita stefoja saattaa löytyä toyota liikkeestä.
lisäksi epäilen että sitä isoa peltistefaa saa vaan alkuperäisenä,siis sitä mikä tulee niiden navan keskiön pulttien alle. |
Sivu luotu: 21:29 (GMT +2). |