![]() |
avo pajero projekti
morjens taas. nyt olisi pieni tietopula en kehtaa mennä taas konttorille tuhlaamaan insinöörien aikaa kun tuntuu aika olevan niin kireällä jospa offin lukijoilla olisi joitakin hyviä ideoita asiaan joten meinaan pitkästä pajerosta tehdä avoauton mitäs luulette onnistuuko onhan se rungollinen vehje ehkä jotain turvakaarta muttei kai muuta ja tietysti tuulilasi pitää pystyä kaatamaan eteen. meinaan rälläkällä raakasti napsia katon pois ja järjestää niin että sen saa takaisikin pulteilla tai joillakin pikalukoilla vai tuntuuko porukasta idea täysin pöntölle ja tuhoon tuomitulta no jos niin käy onpahan sitten osia ainakin halvalla myynnissä T:max40w:confused::confused::D:cool:
|
Eikös nimimerkki ollutkaan katsastusasioiden asiantuntija?
Viitaten -->http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=53587 Ja herneet oman mielen mukaan... Mutta jos samasta mallisarjasta on valmistettu avomalli niin onnistuu... |
Lainaus:
Enivei, veikkaisin ainakin että tuulilasista ei saa tehdä kaatuvaa jos ei mallisarjaan kuulu vastaavaa versiota.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Edes 6 piste kaarilla ja palkkihelmoilla`???????????
|
Lainaus:
|
Täytyy sitte varmaan tehä ruuvikiinnitykset mallia bejii ja katto leimalla kiinni...
|
Vastaus
Ja sitten kun olet leikannut katon pois, ostat minulta siihen lyhkäsen pajeron orkkis rätin. Väri vaalea.
|
Siitä voikin tulla häiriintynyt kun on pitkä avo ja lyhyen rätti!:eek: Taakse ameriikan mallin poreamme:D Jossa sitten tietysti suolillua:rolleyes: ja naisia mutapainimassa:p Sorry nyttää totaalinen OT:cool:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
SIIS TÄLLÄ ON TERAPEUTTINEN VAIKUTUS ainakin meihin ja se terapia voisi tehota muihinkin jotkut maksaa maltaita joistain oliwer hawk istunnoita siis voisi ennemmin maksaa meille jotka suojelemme luontoa sen väärin käytöltä ja suojelemme sitä myös siltä ettei viherpiipertäjä jonka kummasti kasvanut kanta alkaa elää ja hyvin voida joka puolella suomea pääse pilaamaan kaikkia paikkoja MIETE LAUSE : anna meille pitoa niin me ajamme niiden yli niin kuin nekin tekisivät meille. T:max40w |
Lainaus:
|
katsastus diktatuuri pois
Lainaus:
|
olen kovin pahollani jos jo kerkesit ajatella että tässä se nyt on meidän oma katsastus insinööri pahus sentään erehdyit ,olen vain hyvin monta kertaa käynyt kinaamassa kaikista mahdollisista asioista jotka lukee lakikirjoissa. meinaan hommata omat kirjatat jos porukassa on yhtään sellaista nuorta henkilöä jota kiinnostaisi lukea lakia tässä mainio paikka meinaan tuskin offilaiset ilmaiseksi kehtaisi teetättää hyvää työtä ja saisihan siinä tuleva lakimiehen planttu kokemusta:Tmax40w
Onneksi meillä on täällä MaTTi joka on virassa oleva katsastusinssi. Eipähän tarvitse niin pahasti arpoa;) |
pajerosta saa tehdä avon MUTTA TUULILASIA EI SAA POISTAA siihen pitää tehdä kaaret ja tehdä lujuus laskelmat et se pysyy nipus, kun on katto poistettu, asia on selvitetty ja koje kappale on tehty joka lujuus laskelmia vaille valmis vietäväksi katsastukseen,
pätkä pajero hekisteröity huolto-autoksi, oma massa 1815kg, rättikatolla.. |
Kyllähän oli taas mutuun perustuvaa kinaamista. Liikenneministeriön päätös auton rakenteen muuttamisesta http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779 kertoo seuraavaa:
Lainaus:
Muutoksen saa kuitenkin tehdä aken luvalla: Trial-kelpoiset kaaret autoon, maksu akeen ja lupa on aika selvä. |
Sivu luotu: 02:02 (GMT +2). |