![]() |
Käytätkö talvella oikeita talvirenkaita?
Miten on
|
Henkilömallin autoissa on aina ollut nastat. Näihin "maastoautoihin" en ole vielä talvikummeja tarvinnut, välillä ojassa, mutta suurinosa ajasta tielläkin
|
khyl.
rangessa coopperit nastoilla. ei tartte paljonkaan luistella :) |
Viidettä talvea mennään kesärenkailla.
|
Sutiaiset alla jo neljättä talvea ja vasta yksi kia runnottu hohhoijakkaalla kun perä men jumii :D
|
Samoilla kumeilla kesät talvet.. Tosin ajoa kertyy kai 10 tuhatta vuodessa. Emännän henkilöpirssissä on kyllä nastat alla.
|
Pakko ajaa pikku autolla(nastarenkaat alla) talvisin ku sitä jännitystä ei kestä ennää millään.
|
Bridgestonen winter dualer dmz2 kitkoilla mennään ja ei voi kun olla onnellinen että tuli joskus offivarusteesta sellaiset ostettua.
|
Renkaat tilanteen mukaan
M+S renkaat ja http://www.motopalsta.com/tarviketori/?ID=1329
|
Kyl sitä nastallisen kuupperit tulee jossain vaiheessa laitettua alle.Aika pitkään tosin tulee leikittyä mutiaisilla.
|
Mutikat alla kesät talvet, nyt näillä liukkailla tullut kokeiltua cooperin discoja, jumankekka että ne on liposat. Kumhot vaihtuu kyllä takaisin niissä on pito jonkunverran parempi.
|
Bridgestonen duelerit alla viime talven mutta sen verran joutui remonttihommia tekee että nyt täytyy kyllä ostaa nastarenkaat. (osa remonttiin johtavista syistä kyllä saattoi johtua enemmän ratin takaa kuin nuista duelereista)
|
Edellistalven urheilin Bridgestonen mutikoilla ja riitti se tätä lajia. Kyllä niillä pärjää kun jaksaa jumpata napiksien kanssa kelien vaihtuessa ja on liikkeellä oikealla asenteella.
Nyt on Coopperin M+S nastakitkat tosin vain 31" . Lisäksi hommasin talviautoksi Y10:n, on parempi lähikontakti tiehen :) (nastoilla sekin) |
Bridgen A/T:t edelleen ainoat kumit Rankussa, kohta uudet semmoiset. Viimetalvena jyräsin lähistöllä yhden postilaatikkorivin, mutta siitä ei voi pelkästää rengasta syyttää. :D
Frouvan Renapulttiin kiltisti nastalliset. |
Mutiaisilla mennään kesät talvet ja hyvin on pärjätty, muistaa vaan ennakoida liukkaimmilla keleillä. Siviili pirssi käyttää kitkoja.
|
Nissanissa Mutiaiset läpi vuoden
Troopperissa Nastat talvella Henkilöautoissa Kitkat/Nastat Talvella |
Kuutjiärin atr:ät näyttää olevan vieläkin alla. Napalukot kiinni kokoajan, pääsee liukkaaltakin liikkeelle kepin tönäsyllä.
|
37" mtr hodarin alla, niin saatanan liukkaat. kertaalleen jo spinnattu komeesti.
|
Hlö autoissa aina ollut kitkat, on nyttenkin B-nordikit. Aijemmin N-hakkapeliitta Q, mikä oli paljon parempi mut ei enään saatavilla(?).
Pajerossa oli B-duellerit nastoin, äksy tais käydä useempaan kertaan mettän puolella... ilman omaa tahtoaan siis. Suzukilla luistelin viime talvena Insan Saharoilla, ihan ok. Navat kiinne ja kepistä pitoja jos tarve vaati. |
Creepyillä mennään ja navat on auki. Hyvin on pärjänny.
|
Bridgestonen duelerit nastoilla
|
henkilöautos on nastarenkaat...mut maasturis on mutikat alla ja hyvin on pärjänny
|
Cooperin stt tuntuu ainakin melko liukkailta vaikka uudet ovatkin :D
(mitä ne nastat on..) |
Lainaus:
Lainaus:
|
Defessä ollut normaali talvina BF Track Edget nastoilla. Nyt muutamana viime talvena alla ollut nuo Super Swamperin Truxus MT renkulat. Pidoltaan lähes yhtä hyvät kun nuo Track Edget, tietysti jääpito ei ole yhtä hyvä kun ei ole piikkejä. Normaali luminen tie niin todella hyvät. Nappulat on saipattu toisin kun normi mutiaisissa
|
Sivu luotu: 16:53 (GMT +2). |