![]() |
rangen alusta hiluxiin
kiireellistä tietoa tarvitaa. saako leimattua ln46 hiluxia rangen tukivarsilla ja sillä takakolmio systeemillä?
|
Mikäli ei Haku toiminut
Itse kun BJ-40 alustan muuttamista kyselin lehtijousista kiekuroihin....
Katsurin vastaus oli aika yksinkertainen: -Tehdas tekoiset tukivarret ja panhard -Auto jonka tukivarret ym. on vähintään vastattava akselimassoiltaan muutettavaa ajokkia -kiinnikkeet saa tehdä itse pitää olla riittävän kestävät/kestävän näköiset nämä jutut muistaakseni löytyy Aken sivuiltakin... eli paljonko ajokissasi on etuakselin massa ja taka-akseli massa onko rangessa vastaavat isommat? löytyy rangen massat täältä palstalta Hakua.... korjatkaa jos väärässä olen tai jotain unohtui |
onnistuu,ainakin yksi leimattu savosta löytyy ja näyttää aika toimivalta paketilta
|
kyllä rangen varret riittää hiluksii, antaa mennä vain!
|
Lainaus:
Joustoja saa aika reippaasti itsellä vielä mieleisemmät jouset hakusessa tällä hetkellä vähän liian pehmeät. |
Lainaus:
|
1 Liiteet
onko rangen tukivarsia eri pituisina tai on ko ln46 ja 65 jotenki rungon rakenteelta erilaisia? jos osaan laittaa kuvan ( toivottavasti et nalle pahastu että lainaan kuvaasi) niin siitä näkee että ln65 toi tukivarren kiinnike on ennen vaihdelaatikon palkkia mutta ln46 tukivarsi menee n. 10-15 cm palkin yli
|
Lainaus:
|
Lainaus:
perkele. tämähän muuttuu mielenkiintoiseks. ei saa rungon alle tai sivuille ilman että muuttelee palkkia tai sen kiinnitystä. mitähän katsastusmies siihen sanoo? |
siis tukivarsien kiinnikkeitä
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 05:52 (GMT +2). |