![]() |
lyhennetty lukollinen Range 3999 €
Helppo projekti:
hyvinä aikoina hienosti rakennettu RR 3.5 kaasarikoneella + 4 v manuaali - 36" 12.5 - 15 otteessa - 280/85 - 16 otteessa - kori ja runko lyhennetty n. 40 cm, otteessa - korinkorotus, otteessa - avomuutos otteessa - ARB lukot, edessä ja takana, ARB kompura - ohjaustehostin, defestä - etupäässä defen vetarit ja murrokset - takana karpiola vetarit - panssarit - vinssipeti takana - huono punainen optima kontissa vinssille - korotusjouset - Rancho iskarit, takana säädettävät - uretaanipuslat, ehkä pölypussit - minityövalot 4 kpl - ikivanhat 4 pistevyöt - kaaret, takakylkisuojat - AKK kilpailukortti Laittoa: - ainakin yks venttiili naputtaa, en ole perehtynyt - öljyjen vaihto Kilvissä, muttei leimaa voimassa, renkulat sopimuksen mukaan ei raaskis myydä, muttei mitään käyttöä, eli hyvään kotiin käteisnetto 3999 euroa siirtopyörin, vaihtohinta jotain ihan muuta, saa tarjota G mersua, portaaleja tms. http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=9952 o4o 728 27 26 Pekko 0800 - 2000, lisää kuvia mailiin |
upataas tätä - 3400 tarjous on, ei riitä
nyybi pee |
olikos tossa jotkut porttaali akselit?
|
ei tietääkseni ole ollut
|
nostetaas tätä - vaihtoja ? tarjouksia ?
|
ja veronpalautspäivän kunniaks uppista !
ostajalle mukaan 501 eurolla Q78 t vanteineen |
Vaihdossa
Vieläkin tyrkätään tyttöjen suunnistus jeeppiä.;)
|
Lainaus:
myykää kuitenkin ne vaihdokit mieluiten itse johonkin, suoraan rahalla nyt edukkaasti - mulla piha "melko" täys "uusien" rojektien ansiosta ! :cool: |
Vielä löytys - vaihto vaikka Hodarin koneeseen :mad:
|
-VARATTU-
|
oletko itse tehnyt autolle mitään vai onko auto yhtä hulestuttavassa kunnossa kuin ostaessasi
|
Sivu luotu: 18:53 (GMT +2). |