![]() |
Lj:n kierroslukkumittari
Neuvokaas tyhmää. Vaihdoin läjään uuden kiukaan, ja sen jälkeen ei oo toiminu kiekka mittari. Tuleeko tarvittava "pulssi" syöttöpumpulta vai laturilta?:confused:
|
Kierroslukumittari saa käyntinopeustiedon pumpun kyljessä olevalta anturilta.
Ja tietenkin tuo anturi on juuri siellä lohkon puolella, eli oikeastaan tavoittamattomissa ilman pumpun irrotusta. Vian veikkaisin johtuvan anturin puhkikuluneista johdo(i)sta. Pääsevät hieroutumaan pumppuun tai lohkoon koneen tärinässä. |
Niinpä tietenkin. Tossa koneessa on joku vanhemmanmallin pummppu mikä on tehty isommalla nestepäällä, eikä siihen mene ku yks johto. Eli siinä ei ilmeisesti ole koko anturia.. Mutta kiitos tiedosta.
|
minkälainen toi anturi on tossa pumpussa?voisko siitä toimia mahdollisesti bensamallin kiekkamittari?
onko kaikissa läjissä tuo kierrosluku mittari?omistan koneen mutta en autoa....:D |
toimiiko tosta laturin W-navasta myös bensakierroslukumittari?vai pitääkö olla dieselmittari?
|
Pensakoneen mittarihan on tarkoitettu toimiin puolan - navasta. Ja asteikkokin on vähän turhan laaja... Ja se erillinen dieselmittari pitää kalibroida takana olevasta ruuvista erillisen mittarin kans, latureille kun on eri hihnavälityksiä.
|
Lainaus:
Ja huom. nämä toisenkäden tietoa kaikki!!! Fiksummat korjatkaa jos tarvetta!!! |
mulla on vaan toi alkuperänen bensan kiekkamittari mittaristossa mikä on unelmana saada toimimaa :D ,yks minkä mietin et tekis semmosen että liimais 2 magneettia laturin siipiin ja magneettikytkin ottaa 2 pulssia niistä,olen vaan miettiny että näyttääkö se oikein ja voiko mittaria kalibroida ollenkaa,koska se vaikuttaa siihen mitä mittari näyttää että kuinka etäällä magneetit ovat toisistaan.
|
Vaikeuksia?
Lainaus:
|
Sivu luotu: 19:05 (GMT +2). |