![]() |
Amerikkalaisia "jeeppejä" elokuvaan?
Moi,
Alla oleva tiedustelu tuli minulle viikonloppuna. Jos on kiinnostuneita, niin laittakaa mulle mailia, niin ohjaan teidät eteenpäin keskustelemaan asiasta. 300 ekee päivä.... tolla rahallahan jo maalaa sen auton vihreeksi :-) -Tomi pj ät mansenmaasturiclub.com Hei etsin elokuvaan Farewell Rovaniemen kuvauksiin aikavälille 23.11-25.11 2 kpl amerikkalaisia \"nato jeeppiä\" jotka pitäisi olla vihreitä.Lisäksi jos joku tietää niin 1 kpl amerikalainen kuorma-auto myös vihreä.Elokuvassa eletään vuotta 1980 eli jeepit jotka ei koriltaa ole muuttuneet käyvät hyvin.Maksamme 300e päivä+hotellin ja ruoan ja jos autot tulevat pidempä polttoaine kustannukset. |
jeep
mulla olis kyllä tommonen -57 willys jeep joka on toistaiseksi matta vihreä. Ei tosin vielä kilvissä mutta ajokunnossa ja kaikki pelaa, enkä taida kyllä päästä rovaniemellekkään näin lyhyellä varotusajalla. mutta tiedoksi kuitenkin.
|
Erityisesti on toivottu cherokeeta ja gmc/blazer kalustoa. Melko orkkikset olisi toivotut. Ei isoja kumeja ja korotuksia.
-Tomi |
Yhteys tiedot..?
Ollaan yritetty saada tietoja sieltä päin,voisitko laittaa puh.numeron josta tavoittaa..?
|
Sivu luotu: 14:38 (GMT +2). |