Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   etu- ja takaperässä samat sisukset hiace (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=52201)

rupsukka 28.10.2008 09:09

etu- ja takaperässä samat sisukset hiace
 
hiacen perä ulisee ihan kunnolla ja on tehnyt sitä jo pitkään, eli laakerin vaihto ei varmaan enää auta. Tuli mieleen että jos vaihtais perien sisukset keskenään, sillä nelivetoa tulee käytettyä harvemmin tai ainakin hiljaisilla nopeuksilla. Onko täysin naurettava ajatus?

Sori jos aiheesta oli jo sata otsikkoa. Kännykällä surffailu käy työstä.(ainaki töissä)

ventora 28.10.2008 09:34

pinionin laakerit uusisk,todella harvoin niissä välityksissä on vikaa vaikka ois paskoilla laakereilla ajanut paljon. nopee ja helppo homma

rupsukka 28.10.2008 13:41

Olisko nuin. Vaihdoin öljyt, niin oli aika reilusti metallin murtoa seassa. Voishan tuon tietysti kattoa. Mistäs pinionin laakerit saa? Onko merkkiliikkeen hommia? Normi tarvikkeesta ei kuitenkaan. Onnistuuko vaihto koti konstein, jos peukalo on melkein keskellä kämmentä?

edit: Eli kelle voin perän lähettää?

ventora 28.10.2008 15:03

laakerit saa laakeriliikkeestä stefa tais olla toyota tavaraa ja sit sinne tarvii krymppi holkin lakrujen väliin.lähetä vaikka tänne ni pannaan kuntoon.

rupsukka 29.10.2008 11:16

Onnistuuko laittaa 2wd perä väliaikaisesti paikalleen korjauksen ajaksi? Sopiiko kiinnikkeet ja onko muita esteitä?

ventora 29.10.2008 11:28

eri välityksellä,muuten sopii,eikös siinäkin napalukot ole?

tjl 29.10.2008 11:54

on siinnä. kyl takaperään takavetosen välitykset käy. ei sitä välttämättä kannata koko akselia vaihtaa vaan pelkkä murikka. ja stefankin saa muualta. tosin ei tojollakaan kallis.
kannattaa samal vaihtaa sit vetareiden stefat.

laakereita saa ainaki ipefix:iltä ja taitaa saada sen stefankin.

rupsukka 29.10.2008 11:59

Kuulostaa hyvältä. Täytyy lähteä 2wd perä puottaan alas.
Kiitos näistä.


Sivu luotu: 12:25 (GMT +2).