![]() |
Sj Huutaa Auttakee
On siis sj melkeen litranen,4 vaihetta ja ajoa jonnii verran. 80km vauhdissa kierrokset jossain 5-5 tonnia. mitä tekisin,saisko jonku toisen 5vaihteisen lootan vai auttasko 413 sen jakolaatikko????
|
Helpoin laittaa isommat pyörät... Lakkaa susuki huutamasta, mutta ei se jaksa sitte enää mihinkää mennäkkää. Vastatuulella saa heittää kolmosen silmään.
|
Peltorit ja 1300cc isolohko lootineen todettu toimiviks äänenvaimentajiks.
|
Tahi sitten ajelet vaan tarpeeksi kauan ja kuulo menee... Minua enää niin häirihe tuon meteli, voi ajella jopa 90km/h (lappu lattiassa siis)
|
Lainaus:
nimim. 18000 km puolessa vuodessa 410:llä :D |
18000km??!! tulisin kyllä hulluksi tosta, ei 413:llakaan viitti ylimääräisiä ajella..
|
aplodien paikka -Matille- !! Toi o kyllä miesten hommaa....
|
Vielä ois matkaa, muttamutta kerkeän minä ehken... Ostin huhtikuun alussa ja kilometrejä kertynyt 10000
|
matilla siis puolessa vuodessa, sinulla aika lailla vaan puolet matin tahdista :)..
kannattaa jotku 225 tai 235/75/15 kumit heittää alle niin niillä jo kummasti rauhottuu... |
Lainaus:
|
On jo
On jo 235/75/15. Ja kilometrejä 20 000t. 1,5vuodessa... Onko siinä 413 jokolaatikossa samat välit ku410.
|
Up
Up Up
|
Lainaus:
Hyviä aikoja. :D Niin, ja itse asiaan. 5-lovista askia itsekin haeskelin ko. syystä. Mielessä pyöri Toyotan 3K Starletin 5-lovisella laatikolla (keppi 10 cm taaempana kuin vastaavassa DX Corollan lodjussa = likimain kohdallaan), mutta jäi vaihtamatta. Ko. kampe vaihtui Samuraihin, se ei taas jaksanu kulkee kunnolla vitosella ko. kumeilla. |
Eli ei...
Eli ei siis kukaan oo tolla moottorilla muuta laatikkoo laittanunna.
|
Lainaus:
Kyllä se DX:n lootassa on taempana se keppi. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 07:55 (GMT +2). |