![]() |
Tuli menetettyä neitsyys... ;-) Siis kävin kastautumassa...
Nimittäin tuli käytyä testaamassa "vahingossa" bensa Pajeron uinti taitoa...
Vettä oli 90-100 cm ja hyvin meni vaikka kuskia hirvittikin, kun vettä oli noin ovien puoli väliin asti... Tähän asti olen pyrkinyt välttämään uinti reissuja ja nytkin vettä ei pitänyt olla kuin 10-15cm, mutta yllättäen syveni ja nopeasti... Kai tuo oli jonkunlainen wannabee offarin ensi kaste. :D:D:D |
Ohjekirjassakin sanotaa, että 50 senttiä max!!! Jumalauta mä olen lukenut tota ohjekirjaa silmät ristissä ny ties kuinka monetta päivää.. ja siellä sanotaan noi!! Tu kattoon jos et usko.. vaikka onki diisselin manuaali.:eek:
Lainaus:
|
Kyllähän tuo pajero tuntui hetken jopa kelluvankin ennenkuin tassut rupesivat ruopimaan pohjaa sekaisin...
Tosiaan ohjekirja sanoo Max 50cm.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
snorkkelia tekemää viikonloppuna:)
|
Hiukka samalla tavalla kastettiin läjäkin, oltiin ajelemassa aluella jossa on semmosia pieniä vesialtaita. Kateltiin että tuolta ylös, kun "yllättäen" syveni, konepellin yläreunaan oli vettä, jotain 120-130cm ja ei edes noussu ylös jorpakosta ilman vinssausta. Emäntä ihmetteli kun muksut kastelee vaattensa auton sisällä:p ja muutenkin haju on kun perunakellarissa:D
http://forums.offipalsta.com/picture...&pictureid=498 |
Ei kai vaan ollut mulla sama monttu...
Lainaus:
|
Jaamankankaalta löytyy tuo, ja muutama muu;)
|
Sama paikka molemmilla... :D
|
Sivu luotu: 01:43 (GMT +2). |