![]() |
31/10,5-15 Marix
Tommottiset joutas myydä pois tai vaihtaa tavan kesäpyöriin koko esim 235/75-15.
Pintaahan noiss on viell pirustee,ku on vajaan kesän ajetut. http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=7270 Korjasin ton kokotiedon ja lisäsin kuvan kulutuspinnasta. http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=7294 Pintaa on ainaskii 10mm. |
enkäs saa upattua editillä
|
Vaihoss voi tarjoilla myös kaikkeekivaa offikamaa
|
Lainaus:
|
Tarjouksia kiitos
|
|
Aloitetaan satanen + rahdit mulle.
|
Lainaus:
|
Jepulis...
|
Lainaus:
|
ei prkl taitaa tuo välimatka olla turhan iso...
|
mahtaakos vanteetkin kuulua kauppaan? pajerossa siirtonahat PRKL näyttää ihan lowdriverilta.... vaihdossa olis pajeron fillarit 235*75/15...
|
Lainaus:
Minkä merkkiset ja kuntoset nuo palleron pyörät on? |
ei prkl... kun tarttis varmaan vanteet "uusille" gumeksille kun sais levitä enempi ulospäin... mut siis jos kumpikin pidetää n omat vanteet niii.......... haperon gumekset on ihan ok kuntoiset en oo pintaa mitannu mut ehkä n. 8-10mm mitäs noi maksais vanteineen ja mä annan omani vanteineen??
|
Lainaus:
laita vaik kuvia vepele(@) offipalsta.com |
hintaa
minkä moista hintaa pidät renkailla? 200e?
|
Alottakaa tinkaaminen 320 ekusta,ilman vanteita
|
tinkikää,tinkikää
|
200e tarjoon viimeisen kerran!
|
tarjoon 220e.
|
Totanoinniin, miksi myyt? Eli mikä vika noissa on? Mulla olis 255/70-15 Ritkestone HT:t Grandin orkkis aluilla. Jos kiinnostaa vaihtaa..
|
Lainaus:
Oli enne jotkin goopperin kesäkumit ja oli kuulemma paremman näköset ja hiljasemmat. Mites meinasit vaihtoo ja onks kuvia noist sinun renkaist? |
Jos huomenna olis parempi keli niin koitan ottaa kuvia. On hiljaiset laaturenkaat ja pintaa on reilusti. Vanteet 7" ja nätimmät kuin nuo.. =)
Onko sulla vanteen leveys ja et tiedossa? Ihan meinasin pakettina ja päikseen vaihtoa? Noi on mun ainoat pyörät tällä hetkellä ja välimatkaa reippaasti, mahtaakohan käytännössä onnistua? |
Kyllähän vaihto onnistuu,jos kaupoille päästään.Voin laittaa Mammen jeepulaan talvipyörät alle ja lähettää nuo sinulle.
Laita kuvii jos saat otettuu,setvin nuo leveydet ja et:t. |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 23:14 (GMT +2). |