![]() |
SJ410 jakovaiht. ja purettu auto osineen, alumiininen V6
Merkkivaloton jakovaihteisto 250 e.
Riisuttu kori, ruostevaurioita helmoissa, lokarin kaarissa. Lattioita hitsattu, ei siistit. Kori oli "täys varusteinen", nyt purettu kaikki irti lähtevä kojetaulua lukuunottamatta. Mukaan ikkunat, luukut, ovet, runko jousineen ja jtn. piste osaa. Ajatuksena oli tehdä Modiluokan härveli mutta ei ole aikaa. 180 e. Volvon (Renault) pitkittäinen täysalumiini 2,8 V6 ruisku (K-Jetronic), CDI boksi puuttuu. Automaatin vetolevyllä, sekä automaattiaski että CDI löytyy Petäjävedeltä aseveli hintaan. Aivan vitun kevyt moottori, ehkä 80 kg? 170 hv, purettu varastoon toimivana kolme vuotta sitten. 100e. Suzukin (410) akselit osina ilman vetopyörästöjä. Tarjousten perusteella. Osat Pieksämäellä, viikottaista liikennettä pohjanmaalle. Yhtydenotot ainoastaan puhelimella. Ville, 040 773 7772 |
Mikä on koneen tyyppi B28 E/F vai B280?? Erona noissa on nokka-akseleiden voitelu puoli.
|
Oho... Avasin kyllä toisen venttiilikopan ja kaikki oli OK mutta eihän se sitä tyyppiä kerro...
Mistähän kohdasta tuota tietoa etsisi? Koppa ja runko varattu 23.8. asti. |
Moottorin tyyppi löytyy kuskin puolelta etukulmasta.
B28E moottorissa ei nokka-akselilla ole erillistä "öljyallasta". Moottorin pitkään seistyä tai käytettäessä huonoja öljyjä, nokka-akseli sekä keinuvipujen seuraajat vaurioituvat käynnistyksessä voitelun puuttuessa tai ollessa riittämätön. Uudemmissa B280 moottoreissa on rakennettu nokka-akselille öljyallas vian poistamiseksi. |
Moottori on tuo huonommin piirretty.
Varailin tuota autoa vai mitälie jollekkin muutaman kuukauden, ei ole vielä hakenut joten tarjouksia otetaan vastaan. Mites jakoaski, onko 180e myyvempi hinta? Montako kymppiä akseliputkilla? Liikennettä Kvl - Hki suuntiin. |
Sivu luotu: 02:01 (GMT +2). |