![]() |
Firefoxin uusin versio bugittaa.
Oletteks huomannu et 3.0.1 versiossa ei oikein toimi java sovellukset...:confused:
|
Mulla on ollut sellaisia ongelmia että automaatti kirjautuminen ei toimi. Tänne joutuu erikseen kirjautumaan sisään, vaikka laittaa ratin kohtaan muista minut. Salasanat kyllä pysyy tallessa, mutta toi vaan ärsyttää..
|
Toimiiko java jossain vanhemmassa versiossa sitten? Oon aina javaa tarvittaessa joutunut mielestani ottamaa IE:n kayttoon. (ip kameraa kayttaessa)
|
kyl minul on ainaki java toiminu vanhemmas versios. ja automaattinen sisään kirjautuminenki toimii täs vanhemmas versios. eli siis 2.0.0.16
|
Täs 3.0.1 versiossa kyl toimii toi autologgaus ja tähän mennes kaikki muuta zydeemit mut toi java ei ruleta vaikka liitännäisissä on JAVA SE 6 U3
edellisessä versiossa toimi java ihan ookoo.:eek::eek: |
kirjautumises oon kans huomannu et ennen suoraan nyt joutus salasanan naputtaman piti melko kauan kaivella et löysi sen ku on aina ollu et muista minut ( alkuperäinen salasana)
|
Mulla ei tuo autologgaus toimi joka paikassa, mutta java on kyllä toiminut joka paikassa. Suurin ongelma näyttäis olevan 3-version käynnistymisen bugittelu. Ei tahdo välillä käynnistyä vaikka kuinka klikkailee. Eikä tuo ole vain yhden koneen ongelma. 7 koneessa on tällä hetkellä uusin versio ja jokaisessa se bugittelee samanlailla ;)
|
Sivu luotu: 23:05 (GMT +2). |