![]() |
Jimny lj:n akseleilla
Tuossa olis kuva velipojan jimmystä, johon itselläkin jotain osuutta asiaan ;) http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=4637
-03 Jimny, Lj:n akselit 4.88, arb:n lukoilla, sj413:n jakolaatikko 6.5:1 välitys(kokonaisvälit mieto 140:1 ;) ) 33" muzillat.. Juukaan muuten mutta vinssit vielä puuttuu. http://offroadoulu.com/ Tuolla kuvia ja jotain juttuja.. |
Hieano! Laitetaas jutun linkki tähän niin ei tartte kaikkien itse etsiskellä: http://offroadoulu.com/index.php?opt...4&topic=1561.0
Mitähän tuo keksintö painaa nykyään? Meinaan ettei vaan loppuis kantavuudet kesken jos ja kun alat muutoskatsastelemaan noita... http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1214254.jpg |
Lainaus:
|
Kun laitoit tuon SJ413 jakolaatikon niin tarvitsiko samalla tehdä muita muutos tyitä vai meniko suoraan "bolt on" tyylillä kiinni?
|
Teme: No nyt on rouhee peli! Kyllä tuolla kelpaa harrastaa. Kattelin ensin, että onpas sitä korotettu mutta sitten tajusin lokasuojanlevikkeiden nousseen 10-15cm ylöspäin :)
CaliberSXT: Jimnyyn on saatavilla "asennussarjaa" SJ:n jakista varten. Löytyy esim tuolta: http://www.dgtuning.com/ -> klikkailet Suzuki->Jimny->Drivetrain->D&G Tuning Jimny T-case conversion kit |
Lainaus:
|
Saakos kokonaismassaa nostettua millaan? Esim. jos jossain muualla samaa mallisarjaa kaupataan korkeammalla kokonaismassalla?
Pikainen googletus kun antaa jo pelkan omamassan vaihteluksi 1100-1400kg |
Saikos istumapaikkoja vähentämällä viirattua vähän noita painohommia?
Vai muistanko väärin.:) Riippuu tietysti kuinka monella istumapaikall Jimny on varustettu. |
Lainaus:
|
Jep, eipä nuo lj:n akselit kovin paljo painavemmat ollu kun, Jimnyn omat (jimnyssä järeemmät ja leveemmät kun sj:ssä). Tuokin painoero tuli hyvin kompensoitua korin kevennyksellä. Ongelmaks muodostui ABS:n purku, ei meinaa mikään dokumentti riittää konttorille...
-Jusa |
No riittihän ne paperit lopulta. Taitaa olla nii, kun tarpeeksi monesti konttorilla käy, inssi kyllästyy lopulta ja antaa periks. Siis leima napsahti ja akselit otteella...
|
Mites toi Jimnyn konttoripuoli, kun oon koeistunut ko. keksinnössä niin en meinannut mahtua ratin ja selkänojan väliin? Saakos sitä kuskin jakkaran kiskoa helposti siirrettyä taaksepäin?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sivusta huutelen että takakardaani on lyhennetty samurain etukardaanista.
|
Hieno ja varmaan toimiva rekkula mutta mun mielestä kaipaa kuiten kin varmaan konepuolelle varmaan jokinmoista päivitystä nyt axulatkin kestää :)
|
jonkun aikemmin signaturena käyttämät sanat sanoisin hieman toisin,
kevyt paino on voimaa ja alipaino on ylivoimaa... :) k.o. rekkulan kanssa etenemiskykyä riittää varmaan kosteissa paikoissa paremmin kuin painavilla rekkuloilla. |
Nyt on Jimnyssä maastoRENKAATkin..
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1482610.jpg |
OHO! Siisti! Minkä kokoiset boggerit? :)
|
35*16*R15 plus pakollisettt
|
Saattans helvete että on mettään haluavan näkönen Suikka!
|
Härskin näkönen laite. Ottaako jo rengas kiinni joustoissa pyöräkoteloon vai onko korotusta tulossa.
|
Ei ota kiinni, korotusta on ~70mm, koteloita on suurennettu ja sisään joustoja sopivasti rajotettu.
|
Lainaus:
On kyllä hyvän näköinen oikeilla renkailla. Miten jaksaa kulkea tiellä vai onko vain testi sovituksessa? |
Lainaus:
Mut pätevän oloinen. http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gif |
Sivu luotu: 19:12 (GMT +2). |