![]() |
Suzuki ylimääräinen anturi?
Vaihdoin tänään kytkintä Samuraihin ja huomasin että laatikossa on toinenkin anturi pakkivaloanturin lisäksi.
Vanhemmassa 413:n laatikossa ei moista ole,vaikka pistoke sille taitaa konehuoneen johtosarjasta löytyäkin. Mikähän tarkoitus ylimääräisellä anturilla olisi? http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=4491 |
Mitähän tietoa tuolta siirtäjiltä pakin lisäksi pitäisi jossain maissa saada? Voisko olla tyhmille jenkeille systeemi että auton pitää olla vapalla kun käynnistetään? jenkki-Vitarassa on kyllä sellainen systeemi että jarrupoljinta pitää painaa jos haluaa startata, muistaakseni jopa manuaaleissa?
Eipä ole mullekaan tullut tuollaista ennen vastaan:o Jaa mutta näyttäisi olevan tuossa pakin/vitosen siirtäjäakselissa tuokin anturi eli ei taida saada vapaa-tietoa siitä. mystinen. |
Pientä lisätietoa löytyi korjauskäsikirjasta
Tutkailin Samurain sähkökytkentä kaavioita ja siellä löytyy pakkivaloanturin vierestä "5th switch" anturi. Mitähän ihmettä tuommoinen anturi tekisi/ohjaisi? Jumankaute,Samuraihan on fiksu vekotin,eli se säätää seosta kun on vitosvaihde pesässä. "5th gear switch is just one input to ECM feedback computer control system to set lean or optimum fuel/air combution ratio by plusing 16 hz solinoid metering plunger inside carb. If system fails to operate rich fuel combution ratio occurs." |
Sivu luotu: 23:44 (GMT +2). |