![]() |
Ohjaustehostimen paineputkesta
...kävi sitten niin, että sahasin (!) tehostimen pumpun ja simpukan välisen putken poikki, ja osiin (eri tarina miksi...) ja nyt kun uusi maksaa veli toyotalla rapiat 450 euroa (!:eek:!) niin pannaan väliin hytikkaletku - kun matka lyhenee noin 40 cm ja metalliputki muuttuu hydrauliletkuksi, niin:
- onko lämmönjohtavuuden heikkenemisellä väliä ts. onkohan alkup letku / putki / letku hässäkkä ajateltu asennuksen tyylikkyyden vai jäähtymisen takia ??? tämähän tulee letkuina pumpultan etupoikkipalkille syylarin alle, ja siitä putkena palkin eteen, jossa tekee U-käännöksen palatakseen takaisin simpukalle ja vielä - laitankin sen lauhukennon sitten sinne paluupuolelle !!! |
Metalliputki mahtuu pienemmästä raosta ja saa tiukemman kurvin tehtyä? Helpompi ylipäätänsä kiinnittää paikoilleen eikä kihnuta itseään puhki. Tuo U-käännös voi hyvinkin olla alkuperäinen jäähdytin. Jotain ihmeellisiä ratkaisuja saattaa myös syntyä kun simpukka saatetaan asentaa kummalle puolen tahansa. Mutta jos kuitenkin jäähdytinkenno tulee, niin tuskin huonompaan suuntaan menee.
|
Jos kenno tulossa niin tuskin proplem, Tehostimellisissa transuissakin on tuollainen
n.50cm U-lenkki toimittamassa jäähdytystä.. |
Sivu luotu: 09:35 (GMT +2). |