![]() |
Sitymaasturini hojo
1 Liiteet
Elikkä laitetaantästä ikuisuus projektista kuvia tännekin. Eli kyseess vuoden 88 hj60 joka oli yalvella hyvä käyttö-auto mutta jakolaatikko otti ja petti ja paljon muuta tapahtui, jonka vuoksi siirtyi projektiksi. Tarkoitus olisi laittaa 33" pyörät taas (edelliset myytiin) ja vinssiä yms pikkuviilausta.
|
no nyt sain kuvan tuohon eli naapurin valtra onnistui hinatessa repimään karjaraupan irti ja mutkalle vielä
|
3 Liiteet
Eli hieman oli huonoon happeen pääsy noi rattaat.
|
no pientä kulumaa on kyllä havaittavissa nois rattaissa. oisko ollu öljyn puute.
|
Ei ollu öljy puutetta, koska kannussa aikalailla sama määrä öljyä ku laatikossa pitiki olla. ensi itekki luulin että öljyn puutetta ku vajaa kannu mut tuli iha kiva määrä ku vedettii takakuori irti.
|
nythän sinne saa hyvät välityksetkin samaan rahaan!
Ei muuta kun viestiä killerwolle ja jakiksen välitys satsi alle;) |
Lainaus:
|
Elikkäs nyt pitäis alkaa rengaskauppaa katsomaan. Eli mikä olis hyvä ku ei asfaltilla kauheasti ajeta (fedima trial kävi mielessä). Eli ei kuitenkaan boggereita vielä. Kannattaako ostaa 33 vai 31 tuumaa? eihä noiden vaikutus maavaraan ole ku 2,54 enemmä toi 33" ku 31" eli kasvaako 11senttiä vai 13,5cm. itellä olis valmiina 7 tuumaa leveät vanteet ni 31/10,5/15 kaiketi kävis noille kiekoille.
|
33" ehdottomasti...! 31" ovat suzukin renkaita, ja kovin pienet hojoon. :)
|
Meikä laittais Hojottimeen mielellään 35" fillarit, kun autokin on suhteellisen iso möhkäle... Mutta tää on vaan mun mielipide... Ehdottomasti 33"
|
renkaat
fediman trial adet 10,5"/on hj: seen ainakin liian kapeat . jos on vähäkin pehmeetä niin uppoo heti akseleitamyöten ja on sitte tiukassa.
|
Jos meinaa yhtään samaa paria kaarien kanssa laittaa, niin 35".
Tosin tuolloin pitää alkaa jo välityksiä miettimään jonninverran. |
Joo 33" kattellaa kunha saadaan toi nelikko toimii täysillä.
Mut tulipa sörtsi toimintoo käytettyä ni tuli vanhoja muistoja vastaan. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=27085 tosta se kaikki sillo lähti melkei 2 vuotta sitte. |
2 Liiteet
Taas on tullu harrasteltua. Eli vetopisteet puskuriin tehty ja karjarautaa hahmoteltu. Se on tuo pohjolan talli vaan semmone ettei kova into sateella ole tuonne auton alle. Viel pitää jako laatikosta muutaki ku hidas nelikko silmään. Nyt jäi ylite yks PTO
|
Joo laitetaan tänne jatkoksi. Sillä tällä kertaa on jopa resursseja ja mahdollisuuksia saada hojo ajoon. Tosin aihio muuttunut hieman matkan varrella.
http://geedee.galleria.fi/kuvat/Land...pg/_medium.jpg Eli sukulaismies myi noin sielun hinnalla :D Kysyi, että meneekö afrikkaan vai ajoon. Ja minähän en vielä ainakaan afrikkaan laita. Jarrut käyty läpi kuulemma ja runkokin hitsailtu. Kopassa kaksi reikää jäljellä. Oli innostus loppunut. http://geedee.galleria.fi/kuvat/Land...pg/_medium.jpg Toista reikää en ole löytänyt alustavissa etsinnöissä. Kai sekin löytyy :rolleyes: Jonkin sortin retkeily auto tehdään. Eli irtolaveri kyytiin ja katto korokkeeseen telkkari :D Voi toki olla, että kaikkea muutakin jännää näperretään, kun ensin leima korjaukset saadaan tehtyä. |
mitäs ylimääränen PTO maksaa?
|
Lainaus:
|
Ja tulipa laitetua 33" At kumit alle ja haettua puuhalaput, että sai kotia. Ihmettelin Toivakasta lähtiessä, että ompas tehoton peli. Ja Vaajakosken aapiskukko asemalle pysähdyttiin. Niin jarrut laahasi takana :D Jännä homma :D Niin ja kuskin jalkotilassa ja kuskinpuolen takakaaren reikä. yhdistettynä riisuttuun verhoiluun tuon lasikuitu kopin kanssa aiheutti lievää sisä meteliä. Kunhan saa migin lainaan niin päästään harjoittelemaan. Onneksi ei pahalta näytä.
Itse hakureissu oli kyllä niin kiva, että melkein voisi kirjoittaa pitemmänkin tarinan. Kuski jaksoi hymyillä kaikista takaiskuista huolimatta. http://geedee.galleria.fi/kuvat/Land...pg/_medium.jpg http://geedee.galleria.fi/kuvat/Land...pg/_medium.jpg Lisäksi isäukko oli kerennyt korjailemaan Pörön lahjoittaman farmi jaakonkin. http://geedee.galleria.fi/kuvat/Land...pg/_medium.jpg Vähän uutta maalia piti suihkia pinttaan, että näyttää joltakin. |
Taitaa muuten ulosotto lojua tuol varastossa vieläkin...
|
Lainaus:
|
Ohan tuolla jotai
|
Hieno maalaus! Toi peräratkaisu ei oo kauheen käytännöllinen..
|
Lainaus:
Ja tuon maalauksen ohjeet on kuulemma ollut joskus jossain airsoft lehdessä, josta arvon taiteilijat oli katsonut. tästä johtuen muuten autossa on pieniä muovikuulia joka saamarin paikassa. No lakaistaan ruostereiästä pois ennen viikonlopun hitsi sulkeisia. |
Hitsarit on laiskoja saamari. Eka hitsari perui. Ja toinen lupasi viikonloppuna tehdä. No ensi viikonloppuna sitten on kaksi hitsaria.
Vähän takkusi pelit seisomisen takia. Syyläri hikoilee kevyesti. Taidan kokeilla nestemmäistä paikkausta kun niin pieni reikä on. Lisäksi mystinen sähkövika oli hajonneessa akussa. Joku valopää kiskonut vahvistimen virrat kuskinpuolen akulta :mad: No nyt lähtee ilman kaapeleita käyntiin. Lisäksi tarvii käyttää kuskin takajarru auki ja tutkia säätö. Ei suostu menemään käsijarrun linkku pohjaan asti ja jää laahaamaan. Apparin puoli alkoi toimimaan eilisissä talkoissa. Myöskin tiimikaveri, joka harrastaa matalia autoja pääsi ajamaan toyotaa ja oli ilme mielenkiintoinen. Kieli poskella ja täpinöissään kuin pikku kakara, mutta ei osannut sanoa oliko se kivaa vai ei. Vielä 12 päivää aikaa saada leima. Ja enään ruosteesta ja toisesta jarrusta kiini tää homma. http://geedee.galleria.fi/kuvat/Land...pg/_medium.jpg rungon ainut korroosio, joka läpi asti kuskin puollla takarungossa. tosin edellinen omistaja oli sinne palasia hitsaillu jo jonkin verran. http://geedee.galleria.fi/kuvat/Land...pg/_medium.jpg Kiviset ja soraset mallinen voimansiirto :D Kivati käny kamera saa näyttää ruosteiselta tuon tuossa. lähinnä ruoste pölyä enään kuvassa http://geedee.galleria.fi/kuvat/Land...pg/_medium.jpg Tiimikaverin kalustoa samaan kuvaan http://geedee.galleria.fi/kuvat/Land...pg/_medium.jpg Ja edustus kuva |
Sivu luotu: 23:19 (GMT +2). |