![]() |
Schwitzer S2B ja BMW:n turbopakosarja
Myydään hyllystä pölyttymästä lähes ajamaton ahdin ja BMW:n alkuperäinen pakosarja, kotoisin ilmeisesti 524TD:stä, sopii esim. 535i:n kanteen suoraan.
Ei välttämättä mikään viripakosarja, mutta pikku tehonlisäykseen passeli. Eurajoella koko paketti 600€ 0440 711 288 juri.helasmo(at)helakone.fi |
En halua saivarrella, mutta... :D
Ei sovi ainakaan 535i koneeseen kiinni, siinä kun on "iso kutonen". 320, 323, 520, (ja 525 1988 ylöspäin) voisi ehkä sopia, ne kun ovat "pikku kutosia". Diesel perustuu juurikin pikku kutoseen. Suurin pikku kuutonen oli jenkeissä käytetty 2.7 ETA-kone, niitä oli 325e ja 528e malleissa. Pikku kuutonen on noin 10 cm lyhyempi kuin iso, ja muutenkin aivan eri moottori. Mutta älkää antako tämän "tietoiskun" haitata myyntiä. :) |
nimim. joskus kokeillut
ellen väärin muista niin pienen ongelman tuottaa myös sovittaa tulpanjohdot...
|
voi tietysti olla myös sarja mitä on joskus asennettu varsinkin 520i malleihin
|
Ilman sen enempää kokemusta väittäisin ettei tuo ihan mahdoton ole sovittaa. Ja siis sopii ihan suoraan E34 535i:n kanteen kiinni.
Tuossa kuva todisteeksi epäilijöille. http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1315408.jpg |
Elikäs kuvan kansi on isosta kutosesta, joten pakosarja on 745i:stä. Dieselin pakosarja ei sovi, se 100% varma. :)
Edit: Katsoin varmistaakseni WebETK:sta, tuo pakosarja on todellakin 745i mallista. http://forums.offipalsta.com/picture...pictureid=3593 |
Hyvä että joku tietää. Pakosarjan minulle myynyt kaveri väitti sen olevan kotoisin dieselistä.
Enivei, sopii siis 535i:n kanteen, ahdasta tulee, tulpanjohtojen ja monen muun kanssa, mutta niinhän aina tämänkaltaisissa virityksissä. |
Paljonko pelkkä pakosarja maksaa, jos myyt erikseen...?
|
satarahaa.
|
Sivu luotu: 16:29 (GMT +2). |