![]() |
Letukan tehostajan pumppu
Eli tollanen pumppuun pitäis saada lisää painetta,ainakin 70-90luvulla on tollasia ollut gm-laitteissa,sellainen pelti runkoinen.
mitenköhän homma tapahtuu?? |
|
Onkos siinäkin sellanen "mutterikohta", mistä lähtee paineletku? Jos on, ni se pois, ni sen alta saattaa löytyä paineen rajoitus. Eiköhän senkin ole joku yöntimppa kasannu, ni miks ei sitä pystys avaan ja ihmetteleen.:D
Jep jep samantyylistä toimintaa tein omalle pumpulle. Saginaw sekin on. |
Noi lykkää painetta sellaiset 1500Psi eikä ainakaan mulla ole koskaan paine loppunut vaan tuotto joka tekee ohjauksen hitaaksi! Tuottoa saa lisää kun poraa ton linkin kuvan 1 palikan reijän pikkasen suuremmaksi.
|
varastetaan vähän aihetta..
eli mistäs tuommoiseen 160 koriseen patrolliin saisi lisää painetta pumppuun? |
paine putken alla on kara, sen kun purkaa ja laittaa karan sisälle pikkusen lisää shimmiä jousen alle. karan alla olevaa isoa jousta voi hieman venyttää ja virtauskuristimeen(se mihin paine letku tulee) voi porata pikkusen somman reiän, en suosittele paljoo isompaa kuin 2,5mm, maks 3mm.
näillä saa hieman lisää puhtia paten ohjaukseen, suosittelen laittamaan pikkusen jäähdyttimen tehostimen paluulinjaan syylärin eteen. näitä saa vaikka fx corollan öljyn jäähdyttäjästä tai vaikka vetelee kupari putkee ristiin rastiin syylärin eteen... jotkut laittaa jääkaapin kennojakin :D |
Sivu luotu: 06:55 (GMT +2). |