![]() |
Lantikasta haaveileva
Oliskos kellään tietoa paljonko series 3 lantikka bensakoneella kuluttaa ja saako korvauskaasuttimella pudotettua kulutusta. Olis suunnitelmissa ostaa kiisseli ja muuttaa bensaksi.
t:jeppe Note! This message was posted anonymously! |
Series3 lantikka korvauskaasarilla noin 15ltr/100km, ajosta riippumatta.
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. |
Moikka tossa ois tarjolla v8 110 85 9 rek. tai sitten kiisseli 109 re 2+3 tai sitten 109 bensa. jos kiinnostaa ota yhteyttä?
Sami |
vanhan bensalantikan suurin mysteeri on se, et siihen saa tungettua hitosti bensaa ja vastaavasti siitä saa kiskottua uskomattoman vähän voimaa ulos.
muuta se sitten v8 bensaks suoraan. Antti Note! This message was posted anonymously! |
Milläs sen saa suoraan dieselistä muutoskatsastaa/ rekisteröityä V8 bensiiniksi? käykö se kasin kone suoraa lantin alkuperäiseen laatikkoon vai tarviiko olla rangen? t:janne
Paljon on vähän vai toisinpäin? |
Pari kokemusperäistä vastausta:
- V8 lanttu hörsii 14 - 16 litraa 5 vaihteisena normaaliajossa - maastossa kaiken - on vähän puuhaa jos meinaat saada serieksen helposti V8 leimalle, suos etsimään hyvän alkup ko koneella - jos kuitenkin lähdet koneen vaihtoon niin mulla on tossa työn alla 74 mallinen 109 johon sujahti ranken kone+lodju+ohjteh jne... ja nyt ei lopu puuhat ku kaikki on eripäin ja väärällä puolella tai ei ylety tai mahdu tai riitä yms kivaa - leimaa en uskalla edes vielä ajatella Tosiasiahan kuitenkin on että orkkis V8 landyt (itellä defe) on tehty isolle bensakoneelle ja kaikki on pohdittu sitä ajatellen, lodju, jousitus, syylari, ym ym. -pekko- ei se satu... |
Joo sama suositus, pidä hommat orginaalina nii ne sitten kestää metsässä, ite vaihoin kaksi ? dieseliä ja sitten kolmannen laitoin orkkis lantikan on kestäny. Bensa lantin saa kulkemaan oikein hyvin kun vähän fiksaa (kantta, nokkaakselia, ja vaihtaa kaasarin niin kyllä kulkee, muttei ihan vähällä bensalla.
|
Sivu luotu: 12:59 (GMT +2). |