![]() |
Hyvä teko
Äveriäs herrasmies ajeli eräänä iltapäivänä porschellaan kohden
kotiaan, kun hän havaitsi kahden säälittävän näköisen neekerimiehen syövän ruohoa tien pientareella. Mies pysähtyi, harppoi puhuttamaan miehiä ja kysyi: - Miksi te syötte ruohoa? - Meillä ei ole tarpeeksi rahaa ruokaan, nekruista toinen vastasi. - No tulkaa mukaani asunnolleni, mies ehdotti. - Mutta minulla on myös vaimo ja kolme lasta, neekeri vastasi. - No, ottakaa heidätkin mukaan, herrasmies sanoi. - Mutta entä ystäväni, ensimmäinen puhuteltu neekeri kysyi? Mies kääntyi toisen nekrun puoleen ja sanoi: - Sinäkin voit tulla asunnolleni. - Mutta minulla on vaimo ja kuusi lasta, hän epäröi. - No, ottakaa heidätkin mukaan herrasmies sanoi. Herrasmies tilasi nekruille invataksin ja sitä odotellessa neekerimiehistä toinen sanoi: - Olette kovin ystävällinen. Kiitos, että otitte meidät mukaamme. - Ilo on kokonaan minun puolellani, herrasmies vastasi. Pidätte varmasti paikastani. Ruoho on lähes kyynärän mittaista. -^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^- <bono length="190" weight="100"> **<email> -bono-@city.fi </email> </bono> |
Sivu luotu: 15:43 (GMT +2). |