![]() |
Autojen vapaampi rakentelu!
Eli ihan hyvässä tarkoituksessa perustettu adressi ainakin mielestäni... Sopii ottaa kantaa!
http://www.adressit.com/autojen_rakentelu Sitä ei voi ylittää.. Sitä ei voi alittaa... Täytyy mennä läpi!! |
teksti tuossa adressissa voisi olla pikkasen laadukkaampaa, ja suurin osa noista "järjettömyyksistä" on jo muuttunu. Myös monet asiat asiat, joita vastaan tuossa hyökätään, on säädetty ihan yleisen turvallisuuden vuoksi.
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
Pitäsköhän meidänkin tehdä oma adressi missä vaaditaan esim:
-Vapautta laittaa niin isot renkaat kuin haluaa -Vapautta korottaa autoa niin paljon kuin haluaa -Vapautta laittaa niin paljon valoja kuin kehtaa -Vapautta siheen ja vapautta tähän. Listaa vois jatkaa vaikka loputtomiin,tai Adressi missä vedotaan Liikennelain poistamista kokonaan..:) Kyllähän noi lait välillä suoraan sanoen vituttaa mutta eiköhän ne oo kumminkin meidän kaikkien turvaksi tehty ja päätetty, ja niiden kanssa on eletty ja aina joutuu elämään.tosin itsekin olen usein rikkonut jotakin kyseistä lakia mutta niinhän meistä jokainen ainakin kerran..vai uskaltaako joku tunnustaa että olis lakia aina noudatettu..Minun mielestäni ainakin joitakin lakeja tulisi tarkistaa ja päivittää tämän päivän tasolle..mutta mutta ehkä aika näyttää mihin suuntaan tässä mennään,,Todennäköisesti huonompaan ehkä..jää nähtäväksi..toivotaan parasta ja pelätään pahinta.. Team Rotta-Racing Espoo Edited by - Rotta-Racing on 07/05/2008 22:56:52 Edited by - Rotta-Racing on 07/05/2008 22:57:41 |
Oikeastaan olisi syytä kieltää adressit.com linkkien levittäminen täällä palstalla. Menee uskottavuus kaikilta oikeilta adresseiltakin.
-74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
Lainaus:
Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on |
Lainaus:
Team Rotta-Racing Espoo |
Hmmm... Luulen, että "ingen jööri" on kyllä miettinyt nämä turvallisuus asiat ihan tarkaan, vaikka mokiakin on vuosien saatossa sattunut esim. lisäjarruvalo oli aikoinaan kielletty.
Enemmänkin olen tietynlaisen "experimental-luokan" perustamisen kannalla, mikä siis tarkoittaisi tietynlaista verohelpotusta rakennetuille harrasteautoille, jotka eivät jatkuvasti ole tieliikennekäytössä (vrt. museoautot) Pitäisiköhän tänne perustaa oma osasto adresseille? |
Kyllä mun tietääkseni kilvettömiä autoja saa rakentaa ihan niin paljon kun haluaa, ei paljon katsastusmiehet puutu asiaan.
Siks toisekseen, olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että "asiallisesti etenevät" offipelit ei kuulu tieliikenteeseen. Katumaasturit on asia erikseen. www.alanmiehet.com #1 |
Lainaus:
Note! This message was posted anonymously! |
Samalla linjoilla kuin Viipo, ja vastahan ne rakentelu säännökset helpottui vuos tai pari sitten?
Ja noilla perusteilla varustettua adressia en ehkä kehtais viedä edes yläasteen opetttajalle. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
No ei ne kaikki lait kyllä turvallisuuteen perustu, vaan mukana on myös ihan vaan turhaa tauhkaa. Miksi esim. rengaskoon muutokset on millimitan mukaan, eikä esim. prosentuaalisesti alkuperäiskoosta (samat mitat Suburbaniin ja johonkin Mazda 121:een)? Mutta huolimattomasti laadittuun "kaikki säännöt on hanurista ja tutkanpaljastimien on oltava sallittuja" -addresseihin en nimeäni laita.
- Lommone Ranke Rooveri ja vähemmän lommone Lantikka - |
Lainaus:
|
Lainaus:
Katulaillisuus on vaan käsite, jolla pidetään kaikki kulkuneuvot turvallisina, ajoi niillä kuka hyvänsä, miten hyvänsä. Älkää käsittäkö tätä yllytyksenä rikkoa lakia, vaan kannustuksena liikenneturvallisuuteen ja muiden huomioonottamiseen liikenteessä. |
Sivu luotu: 09:18 (GMT +2). |