![]() |
O: lojuuko pihallasi vanha toyota?
ostetaan corolat,carinat,hiacet ym... ja mb 200diesel[124 TAI 190)= halvalla pikaisesti saa olla laittoa tai verovelkaa,ei kilvissäym... ei haittaa... TARJOA OMAASI ROHKEASTI!!! PUH:050O3774551
jos ois mitä jois, jois pois, ettei ois mitä jois pois... |
ja ilmeisesti afrikkaan mustanaamioille? paljos on markkina hinta kahdesta ajokuntoisesta teini dexistä?
_____________ Jeppis meininki! |
minkä ikäisiä ja korimallisia?
190 pensamersu olisi periaatteessa jouten, jos se kerta Mustanaamiolle menisi, on se Vaeltava Aave vaan kova jätkä.
|
Rovaniemeltä löytyis -89 carina 2 liftback, 1.6 bensa, ajoaikaa kesäkuuhun...500e ?
Note! This message was posted anonymously! |
bensa mersut ei mee... carina hiukan liian kallis ja kaukana
ne meitsin teini dexit 2-ovisia, porrasperäisiä kaunokaisia, varmaan jotain 80-83 vuosmallisia...
-88 mallin carina 1.6 16-vent. sedan.ois tos ylimääräsenä.leima ummessa.ajokuntoinen.mitä sais.auto on huittisissa.
|
Lainaus:
|
[quote]
ne meitsin teini dexit 2-ovisia, porrasperäisiä kaunokaisia, varmaan jotain 80-83 vuosmallisia noi ei kelpaa enään ahmetillekaan mutta pistä kuvia niin katotaan jos ne kiinnostas mua!!!! jos ois mitä jois, jois pois, ettei ois mitä jois pois... |
en mä viitti paljoo muutaman satasen autoo kuvailla.tuu kattoon jos kiinnostaa.300e .saa viedä mun puolesta jo pois.
|
Autojuna kuljettaa...Paljonko sais Carinasta, jos 500e on liikaa?
Siinä toimii kaikki, paitsi vänkärin penkinlämmitin( mutta sitä ei taida afrikassa tarvita :) ) Note! This message was posted anonymously! |
paljonko autojuna maksaa??? taitaa tulla liikaa silti hintaa... saat 350€ kun auto on tampereen juna asemalla.
[quote]quote:
Lainaus:
http://i5.photobucket.com/albums/y16.../biilii002.jpg tarjotaanko tarpeex? _____________ Jeppis meininki! |
missäpäin nämä korillat on?
Lainaus:
onko noi muutkin autot myynnissä?
|
Lainaus:
Taas tarvitaan toyotaa tummalle pojalle pääsiäs lahjaksi eli corollat 1990- 1997 hiaset 1990-1995 noita jos löytyis niin tarjoa omaasi
|
mikä on pitkän 85´tiisseli hiasen päivän kurssi? ei leimaa liikkuu omillaan.
|
Äetimuorin vanaha camry: http://www.nettiauto.com/toyota/camry/3738563
Veljpoeka hoitaa myyntiä. Tässä olis luksus peli heimopäällikölle paskamajan kuppeeseen :D :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Nöyrimmästi anteeksi täysin Ot mutta minulla lojuu vanha (-81) Tojo pihalla ja kuljetti luotettavasti töihin ja takaisin tänäänkin. :)
Toinen ot: Camryn suuri moottorihan syö 6,5l/100 km. Onko se tosiaan paljon? :D |
Sivu luotu: 02:28 (GMT +2). |