![]() |
|
finland offroad tour -08
terva, Onkjos tänne menijöitä tälle vuodelle??
|
Kyllä olis tarkoitus lähteä ajelemaan koko reissu........jos vaan kaikki menee niinkuin pitääkin. Tarkotus olis myös harrastaa telttailua. :)
http://www.motorum-offroad.fi/ |
meidän suunnalta on kaksi autokuntaa menossa ja tarkoitus ajaa koko reissu ylös asti.
|
Aikomus on osallistua, loma-aika ja siirtymäetäisyydet rajannevat Taivalkosken eteläpuolen pois kuvioista.
______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
On.
Tapsa - Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea - |
Lähdössä mukaan 8v. pojan kanssa. Koko reissu.
-Elämä on pelkkää säätöä- |
Ilmoittautumiskaavake ilmestyny, onkos kuinka sitovat nuo ilmottautumiset?
tjaa enpä tiedä ei ole tullut kysyttyä... kysy niiltä vastaavat aikas hätäseen viesteihin...
|
Joo pitää kysyä. Kuulemma suunnittelevat viime vuoden topicissa ehdottamaani tapahtuman tarraa tälle vuodelle.
Noh alkaako jengillä olla kalusto valmiina safarille? Ei oo enään ku noin kuukaus alkuun. ;)
|
mukaan oon mersun kera tulossa luultavasti ainakin vuokattiin asti.. Telttailua ja kenttä ruokailua tiedossa =)
|
Vuokattiin tai taivalkoskelle ois tarkoitus päästä... Puuttuu vain vararengas...
|
Lainaus:
Tarkotus mennä niin pitkälle kun auto kestää ja junalla takas. :) Uazilla ei viittiny lähtee, kun diesel on VÄHÄN halvempaa. |
jaaha kai tuo auto rupeaa olemaan valmis ehkä....tai noh eiköhän sillä reissuu pääse...
|
Vuokattiin olisi tarkoitus osallistua, eka safari puoleentoista vuoteen.. Muutkin pohjoisen tapahtumat kyllä kiinnostaisivat, mutta eivät vaan ajopäivät osu sopiviksi työvuorojen kanssa..
|
Hämeenlinaan ja Merrasmäkeen olis tarkoitus mennä.
|
Näillä näkymin Raajärven molemmat ajopaivät on suunnitelmissa, ehkä itäkairan eka päiväki, mutta tuo etulukko pitäs saaha asennettua että saa auton pyörilleen ja katsastuskuntoon.
|
Hämeenlinna ja mahdollisesti Mikkeli olisi tarkoitus ajelehtia läpi. Kun on tota kesälomaa vielä silloin jäljellä.
|
No niin kaksi viikkoa reissun alkuun. Onkohan tulossa paljonki väkeä mukaan tai siis lähinnä autokuntia ja ketkä ajavat alusta loppuun tuon reissun?
|
Lainaus:
EDIT: Autona HDJ80. |
mikäs on ajokkina reissulle?
|
Pajerolla Hämeenlinnaan :)
|
Vuokattiin olis tarkoitus lähteä ajelemaan perjantaiksi eukon kanssa samalla kun lomaillaan siellä. :)
|
HDJ 80:llä olisi tarkoitus mennä Hämeenlinnasta Vuokattiin asti.
|
harmi vaan kun ajatte vaan sinne itäsuomessa :(
|
Sivu luotu: 16:38 (GMT +2). |
|