![]() |
HJ:n pohjapanssarit ja alustan vahvistukset
Terve,
Miten/mitä HJ:n pohjasta kannattaa vahvistaa ja panssaroida, jotta vältetään suurimmat haverit? Pohjapanssareita perille, vaihteistolle, tankille ja jakolaatikolle? Mitkä noista ovat haavoittuvimmat, eli missä järjestyksessä kannattaa lähteä tekemään? Löytyisikö piirrustuksia, kuvia, malleja tai edes hyviä neuvoja kuinka noita kannattaisi tehdä? Ohjauksen tms. vahvistusta, miten? (kuvia jne?) Mitä muuta kannattaa tehdä (helmaputket jne tietenkin, mutta muuta)? Kiitos jo etukäteen hyvistä vinkeistä! |
Laatikot kannattaa laittaa piiloon ensteks.
Helmat pois ja esim. 50X150X5 RHS putkipalkkia tilalle. Tässä alkuun. - - - - - - - - - - - - - #perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# SLCK Member #51 kayttaja"at"offipalsta.com http://www.4x4cup.com/ www.slck.net http://www.petrisimolin.net/gallery/...yttaja-sig.png |
Kiitos tämä putken "kokotieto" on hyvä. Löytyisikö kiinnitystavasta deteljikuvaa? Ilmeisesti rälläkällä helmasta 50mm veks, putki kiinni kylikpeltiin ja alapuolelta helmaan. Kannattaako taake jäävää tilaa kyllästää jotenkin?
Minkälaisia materiaaleja ja materiaalivahvuuksia noille panssareille? |
itsellä pahimmat ongelmat hoojiissä oli jousien alla olevat kiinnikelevyt joista usein jää kiinni kiviin yms,ne kannattaa tehdä paremmin liukuviksi ja jousien riipukkeisiin olisi hyvä laittaa stopparit ettei jousi katkea törmätessä kiveen riipuke edellä
on siitä jäniskin menny... Edited by - Punanenä on 04/04/2008 16:32:48 |
Sivu luotu: 16:08 (GMT +2). |