![]() |
M: Fedima Sirocco 31x10.5x15. MYYTY
Tulikin pieniä muutoksia matkaan eli renkaat edelleen myynnissä,
mutta vanteet olis tarkotus pitää itellä. Mutta tietysti lisähinnasta saa renkaiden mukana. Vanteet Toyotan jaolla ja ET-20. Elikkä otsikon mukaiset fediman kumit myynnissä, kuin uudet, n.1500km maantieajoa ja pari kevyttä metsäreissua. Niistä pyynti olis 400€. Ja tosiaan soitelkaa tuohon alla olevaan numeroon, kun on kaverin renkaat ja vanteet. Soitot numeroon 0405666782. Pahoittelen numerosta, oli yks kuutonen unohtunut. Edited by - mielimetsään on 16/03/2008 11:27:48 Edited by - mielimetsään on 16/03/2008 21:54:00 Edited by - mielimetsään on 17/03/2008 15:56:56 |
Mikäs jako vanteissa?
Note! This message was posted anonymously! |
Nuo kumit kiinnostaa, missähän päin maailmaa lienevät?
Tietty jossain länsirannikon tuntumassa :) -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lada Niva, miehille, joille polutkin on teitä. "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
Ruovedellä sijaitsevat
|
Mitähän noille tulee matkahuoltokulut?
-P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lada Niva, miehille, joille polutkin on teitä. "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
Pistin sulle privaa...
Suzuki kicks ass! maube...:) Edited by - juha_t on 16/03/2008 14:49:53 Edited by - juha_t on 17/03/2008 14:11:26 |
JOs ei oo menneet vielä, niin laita mulle privaattina mailia tai soittele. Tehhään kauppoja...
O5OO-293433 -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lada Niva, miehille, joille polutkin on teitä. "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
Myyty mulle.
Suzuki kicks ass! maube...:) Edited by - juha_t on 17/03/2008 14:56:18 |
Sivu luotu: 16:02 (GMT +2). |