Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   O/M/V Varaosat ja tarvikkeet (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=177)
-   -   O: blazer imusarja (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=41843)

Nutti 13.03.2008 09:52

O: blazer imusarja
 
eli ostetaan blazer 6,2 diesel intake manifold ILMAN egr-venttiili
http://static.petrisimolin.com/galle...i-imuputki.JPG

blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi

Edited by - Nutti on 13/03/2008 10:26:40

Edited by - Nutti on 07/04/2008 22:00:00

mehtämörö 13.03.2008 10:15

Vittuilla en haluu mutta se on imusarja ei imuputki. Kannattaa vaihtaa toi otsikko..

nyt se hajos
Saatana lommot tekee auton!!

http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_160.gif

mauno 14.03.2008 19:38

kysäse mva huolto savonlinna...

Mikä ei tapa,se vahvistaa

panzer 14.03.2008 22:29

South West Trade Hämeenlinna

Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään!

Blazer+punisher=fun

Nutti 20.03.2008 22:54

löytyykö kätetty imusarja?

blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi

Rompe 20.03.2008 23:06

Eikö muka tavallinen imusarja käy turbotukseen?


20.03.2008 23:18

NO voi...., tottakai normaali imusarja käy, mutta toi "natomalli" vaan toimii/virtaa jo vakiona paremmin jne... selaa nettiä ja ko. kaltaisia projekteja niin tiedät miksi.

T:yybernyybi (ikinä en kirjaudu).

Note! This message was posted anonymously!

Nutti 21.03.2008 10:56

Lainaus:

quote:
Eikö muka tavallinen imusarja käy turbotukseen?


Kyllä se käy, mutta kun minulla on se egr-venttiili sinne imusarjan keskusta olisi parempi jos saan j-mallin imusarja joka on keskus auki. Se olisi paremmin "airflow" (en tiedä mitä suomen sana on) moottorille ja voi antaa vielä vähän hevosia. Jos en löytää j-mallin, pitäs saada egr-venttiili kiini ettei ilma alkaa lataa mottoriin kun asentaan turbo.

blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi

Edited by - Nutti on 21/03/2008 10:57:53

Nutti 21.03.2008 12:48

Lainaus:

quote:
NO voi...., tottakai normaali imusarja käy, mutta toi "natomalli" vaan toimii/virtaa jo vakiona paremmin jne... selaa nettiä ja ko. kaltaisia projekteja niin tiedät miksi.

T:yybernyybi (ikinä en kirjaudu).

Note! This message was posted anonymously!
jos nyyyybi tietää niin paljon, lähetä meille linkki projektiin missä ne asentaa turbo 6,2 diesel koneelle ja lopeta tuo vittuileminen!

blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi

21.03.2008 17:46

Tässä olisi sitten, enkä aina vittuile, mutta kun porukka kyselee tyhmiä eikä viitsi itse selvittää asioita. (antaa muiden tehdä työt...)

http://www.oliverdiesel.com/friends/bierman.htm
video.dieselplace.com/Comment/0/4db8e820-884a....
http://www.62-65-dieselpage.com/
bankspower.com/im_4x4Garage.cfm.
.
.
.
.


T:yybernyybi (ikinä en kirjaudu).

Note! This message was posted anonymously!

21.03.2008 18:01

piti olla
http://bankspower.com/im_4x4Garage.cfm
http://video.dieselplace.com/Comment...71ae033d30.htm

Tossa twin turbossa voi olla voimaa/herkkyyttä, mutta ehkä kestävyyden kanssa voi tulla jotain.... ja on monimutkainen ja kallis. ja jos aiot turbottaa ja ajaa vähänkin enemmän painetta ni vaihda kannenpultit parempiin ja tee alakertaan tukiraudat sitoon laakeripukit yhteen, sekä ratas jakopää jne. jne....

T:yybernyybi (ikinä en kirjaudu).

Note! This message was posted anonymously!

Nutti 21.03.2008 18:52

anteeksi, mutta mä en oo löytänyt niitä paikkoja, vaan tämä http://www.oliverdiesel.com/products/banksturbo.htm

mutta ei nämä linkkejä auttaa mitään, asia oli se että halusin j-malliin imusarja

blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi

Sten 29.03.2008 17:13

Lainaus:

quote:
anteeksi, mutta mä en oo löytänyt niitä paikkoja, vaan tämä http://www.oliverdiesel.com/products/banksturbo.htm

mutta ei nämä linkkejä auttaa mitään, asia oli se että halusin j-malliin imusarja

blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi
Mulle ainakin toimi kaikki linkit vaikeuksitta.
http://www.62-65-dieselpage.com/
http://bankspower.com/im_4x4Garage.cfm
http://video.dieselplace.com/Comment...71ae033d30.htm



80 Dodge Ramcharger SE 318/727/NP 205 PTO
Dana 44/Corp 9.25 lim. slip/3,23
Cragar 8x15 Star Spoke/BFG 33x12,5-15 MT KM
3" bodylift, Borgesonshaft

Nutti 07.04.2008 20:59

HEEEP

blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi


Sivu luotu: 16:23 (GMT +2).