![]() |
mikä sytytys ja kaasari chevyn 350b
eli 5.7 bensaan toiminta varmuutta...
minkälainen sytytys ois toiminta varma kelillä kuin kelillä (vaikka veessä) ?? nyt paikallaan normi kärjetön sytytys. ja sama toiminta varmuus kaasarille+pitäs myös toimia jyrkissä kallistuksissa. koko luokkaan 650-750?? vai oisko parempi vaihtaa ruisku tilalle? eli käyttö kokemuksia ja mieltymyksiä.... ja hinta luokkaa ja saatavuutta jos on tuoreessa muistissa. myös jos jollain joutilaana hyllyssä ni voi tarjota havulla en löytänyt tarpeeksi kiitän ja kumarran. |
Eikös ihan perus heipsuli hei oo ihan hyvä ja varma jakaja? Kaasarin kans saa kyllä ongelmia kallistelu tilanteissa. Eipä kuulemma edes holleyn offroad versio ole onni ja autuus. Ruiskuhan se paras valinta on ja niitähän on jos jonkinlaista. Varmaan halvimpia on noi chevyn omat ruutat.
kaukas 4x4`n ski Juho Haapakorpi |
no kun taalan ja euron kurssi on kohdallaan, niin hommaa se Edelbrockin ruiskurunkosysteemi... ja vedenpitävää kipinää ei ole ihan helppo tehdä...
----------------------- <- "Iso mutta kömpelö" ----------------------- |
no juu ei sen vettää tarvi pitää, mutta kuhan toimis.
|
Sivu luotu: 02:59 (GMT +2). |