![]() |
lj-70 hidas..
neliveto ei pysy päällä oisko säätöö tai mikä vois olla vikana? tietääkseni hidasta puolta ei ole käytetty 9 vuoteen oisko sillä tekemistä asian kans jotain
|
jos pysyy päällä ku piät keppiä 4L asennossa, ja pomppaa pois ku löysäät kepistä, nii kokeileppa että otat siitä kepin varresta ne suojakumitötteröt pois. tämmöstäki on tavattu...:)
"Rikkoutumaton lelu on kätevä muiden lelujen rikkomiseen." |
Omassa läjässä oli yksinkertaisesti se jakolaatikonkepin alempi suojakumi kovettunut niin kovaksi, että työnsi aina hitaan nelikon pois päältä.
(edit: Hannu kertoikin jo mun auton vian ) Edited by - -Mika- on 03/03/2008 22:40:25 |
Sama täällä. Tavattu kahdessa läjässä, joissa kummassakin ilmeni myös kuuluva kumin narskahdus vedettäessä pikkupuolta päälle.
Mikä varmuuskerroin? |
neliveto itessään kytkeytyy päälle käsittääkseni alipaineella tuo vipuhan vaikuttaa välityksiin ainoastaan. kalvo tai letkurikko?
|
Mutta tässä kun puhuttiin "hidas...neliveto", osa otsikossa, osa tekstissä, niin ilmeisesti hidas puoli siis hyppää vapaalle.
______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
tuossa ohvipete tuumaa ensimmäisessä lauseessa et "neliveto ei pysy päällä oisko säätöö tai mikä vois olla vikana?" että mitä tuosta nyt päättelee katsotaanhan mitä ohvipete tarkoittaa...
Edited by - revu on 04/03/2008 20:06:13 |
joo eli pysyy päälä kun pitää 4l asenossa mut kun löysää vedon hypää pois eli varmaan kumin jäykyydestä johtuvaa pitää kokeilla kun kerkee ilman kumia!
|
joo ja pomppimis ogelma korjattu hitaan ja nopeen valita vivustossa on säätö joten jatkoin tankoa kirroksenja ogelma loppu:
|
Iteltä piti ottaa kokonaan pois se välikumi. Nyt pysyy hiasnelikko päällä.
|
Sivu luotu: 09:12 (GMT +2). |