![]() |
suzukin rakennusprojekti.
ostin tuossa vappuna suzuki sj410 vm85. no kuten olettaa saattaa kaaret, pohja ja helmat olivat lahot. niinpä rälläkkä soimaan ja lattiat,helmat ja lokarit uusiksi n.auton vyötärölinjaa myöten. helmat 80x80 rhs ja pohja ja sivut 2mm pelliä (oli varastossa ja muutenkin suoria suitsan pellit). mutta nyt tulikin kuultua ns. prosenteista ja kanta-auto systeemeistä. mahdanko saada leimaan konetta enää kun niin paljon pellejä on uusittu???? toinern kysymys koskee etuvetarien öljyvuotoja, nivelten paikoista tihkuu öljy samoin kuin moottorilta jakolaatikolle tulevan akselin liukuholkin paikoista eli kuinka pahat korjattavat kotikonstein???
Note! This message was posted anonymously! |
Mullakin tihkuu etupäästä öljyä. Vetarin stefat kuulemma entiset, ja peräöljyt pääsee tihkumaan ulos. Jos väljää, niin napalaakerit / olkalaakerit, vaihto pitäis onnistua kotikonstein. (Näin mua on valistettu Laalaan taholta, olkalaakereita tai vetarin stefoja en ole vielä ehtinyt vaihtamaan)
Eikait se pääkardaaninkaan (vaihdelaatikolta jakolaatikolle)vuoto sen kummempi ole kuin stefan vaihto. Lootan irrottaa tumpelokin parissa kolmessa tunnissa, ja sen voi avata ihan surutta, mitään ei "lentele" ympäriinsä. Jos avaa lootan, ja auto on tarkoitus rakennella offikäyttöön, niin kannattaa saman tien hitsata / hitsauttaa vahvistusta pakin siirtäjään, ennekuin pakki alkaa pomppimaan pois päältä. |
Lainaus:
-- Antti R. 1978 HJ-45LP |
Sivu luotu: 17:32 (GMT +2). |