![]() |
Mistä materiaalista kärryyn koppi?
Onkos kenellekään osunut silmään mitään tahoa joka myisi ohutta lasikuitulevyä tai jopa lasikuitu/uretaani comboa jossain järkevän kokoisessa erässä? Ei yhden peräkärryn takia kannata kuorma-autolastillistakaan ostaa.
Vanerista ei viitsisi, hapantuu mokoma vuosien saatossa. Pellit pitäisi jotenkin jäykistää etteivät aaltoilisi ja nekin happanevat. Yksi vaihtoehto olisi liimata ohuen finnfoam-levyn pintaan alumiinipelti, mutta ei sekään mikään helppo ratkaisu ole. Huhupuhe kertoi, että helsingissä olisi joku firma jolle voisi antaa suoraan cad-kuvat ja sieltä tulisi valmiiksi oikean muotoisiksi leikatut levyt johonkin tähtitieteelliseen hintaan paluupostissa, mutta siitäkään ei ole tiedossa mitään yhteystietoihin vivahtavaakaan. Ehdotuksia? -Otto- Edited by - Otto on 22/01/2008 19:10:50 |
Koita kysyä jos lähellä on joku firma joka tekee noita kuorma-auton/rekan koppeja jos myisivät
LADA Niva 1989(In Memoriam) Mitsubishi Pajero 1991(In Memoriam) Toyota HJ60 1983 |
Tähän ei taida olla kuin yksi oikea vastaus.
Divinycell En tiedä kuka sitä myy, mutta on todella helppo työstää, rakenne on todella kevyt ja niin vahva että kestää luodinkin. __________________________________________________ ___________ Toyota HJ61, SOA, High Steer, Differential Locks, TML12000,TMLCompr., 24V and 12V system MB 300GD -83, 33" Maxxis Muzzilla+BL |
Divinycell taitaa olla sandwich-rakenteisiin tarkoitettu välikerrosmateriaali. Eli kaipaa ympärilleen silti vielä sen lasikuidun.
Köyhän miehen ratkaisu olisi ehkä kahden lasikuitukerroksen väliin laminoitu finnfoam. Ei vaan millään viitsisi tuota(kin) alkaa tekemään itse. -Otto- |
Tekeeköhän Ilpo Mertsalmi Padasjoella enää tota lasikuitulevyä.
Kannattas kysyä http://www.yritysopas.com/tiedot/Pad...Mertsalmi.html - - - - - - - - - - - - - #perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# SLCK Member #51 kayttaja"at"offipalsta.com http://www.4x4cup.com/ www.slck.net http://www.petrisimolin.net/gallery/...yttaja-sig.png |
Sivu luotu: 07:39 (GMT +2). |