![]() |
BLAZER 6.2D
sanokaahan diesel blazerin omistajat paljonko kukuu löpöä satasella? niin tietää tohtisko ostaa sellasen käyttöaytoksi?
Note! This message was posted anonymously! |
Mulla kukui 15l satkulla sillon kun mulla sellanen oli...
|
Kerran pääsin pitkää matkaa ajaen pintakaasulla 13l/100km. Oli silloin muistaakseni 33"/35" renkaat ja auto oli jatkuva nelivetoinen ja TH-350 lootalla.
|
Omani vei talvella 35" 10l/100km,vauhti oli koko ajan 100kmh,paitsi taajamissa,en himannu yhellekkään rajotukselle maantie osuuksilla,sen se vaatii,nyt 33"lla,n.12l/100km,kun ajelee rajotusten mukaan....PS:mulla on blazeri myytävänä,eikä ole kallis...tiedot löytyy osto ja myynti palstalta.
Arttu |
Mulla syö ainetta ihan v*tusti, siinä on jotain häikkää jossain... Jos ehdin ens viikolla ni otan jakajapumpun ja suuttimet irti ja vien ne tarkistettavaksi.
Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH350+NP205+D44+12bolt |
Luultavasti onpi kylmäkäynti ajoitus ja/tai sisäinen paineensäätö solenoidi kylmäkäyntiasennossa(tarkista LT-anturi) Testi, otappas vihreät johdot pumpulta irti(ei punaista tai sammuu) ja tee vertailu, toimiiko?
|
Lainaus:
Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH350+NP205+D44+12bolt |
Sivu luotu: 00:52 (GMT +2). |