![]() |
Mistä BJ-75:n alkuperäinen korkeus ?
Tere !
Hetkellisen mielihäiriön johdosta ajeltiin pätkänmatkaa SJ 410:llä ... Kaikilla on heikot hetkensä ! Mutta , nyt on täysin neitseellinen BJ-75 pihassa , umpipakettiauto. Tietotekniikan uusiutuessa tietenkin hukkasin lähes kaikki informaationi ja linkit kyseisen auton osalta !!! Nyt aluksi tarvittaisiin BJ:n alkuperäinen korkeus , tietysti mahdollisemman korkea :):):) Konttorilla kun kävin , niin olisivat mitanneet nyt korkeuden navasta lokarin reunaa ... jouset edessä jo aivan suorat . Näillä mitoilla + maks. korotuksella voisin päästä jopa muutaman sentin päähän vakiokorkuisesta BJ:stä ....EI HYVÄ !!! Rekisterin uusiutuessa hukkui muuten toinen rengaskoko ( isompi jäi ) ja vastaavasti tuli kolme paikkaa lisää ...eli otteessa nyt 2+3 paikkanen paku ??? Ovatten pikkasen purjeessa uuden systeeminsä kanssa !!! |
Paas pistäen postia tojota infoon ni varmaan auttavat. Mulle ainakin järjestyi tuolta mitta kuvat 75 sarjan pick-upiin. Niissä oli hyvin selkeästi eritelty kattokorkeus aina sen mukaan mikä kone nokalla on.
Tossapa toi kuva pienenä: http://static.petrisimolin.com/galle...itat_pieni.JPG |
Paas pistäen postia tojota infoon ni varmaan auttavat. Mulle ainakin järjestyi tuolta mitta kuvat 75 sarjan pick-upiin. Niissä oli hyvin selkeästi eritelty kattokorkeus aina sen mukaan mikä kone nokalla on.
Tossapa toi kuva pienenä: http://static.petrisimolin.com/galle...itat_pieni.JPG |
Tattis ,Rölli !!!
Tällänen lappu mulla juurikin oli tuossa tuhoutuneessa koneessa ... Kysäsempä vastaava lappua koppimalliin tuolta tojotalta . |
Tattis ,Rölli !!!
Tällänen lappu mulla juurikin oli tuossa tuhoutuneessa koneessa ... Kysäsempä vastaava lappua koppimalliin tuolta tojotalta . |
En saa avolavankuvasta selvää mikä on maksimi korkeus ?
Mutta latasin tuonne galleriaani koppiBJ:n mitat , maks. korkeus 2057 maasta katon korkeimpaan kohtaan ... Enään ei tarvis kun madaltaa kattoa hieman :) En sitten ladannukkaan... oli pdf-tiedosto ...mutta multa tuollanen kumminkin löytyy jos joku muukin tarvii !!! Edited by - Palde on 31/12/2007 17:05:27 |
En saa avolavankuvasta selvää mikä on maksimi korkeus ?
Mutta latasin tuonne galleriaani koppiBJ:n mitat , maks. korkeus 2057 maasta katon korkeimpaan kohtaan ... Enään ei tarvis kun madaltaa kattoa hieman :) En sitten ladannukkaan... oli pdf-tiedosto ...mutta multa tuollanen kumminkin löytyy jos joku muukin tarvii !!! Edited by - Palde on 31/12/2007 17:05:27 |
Sivu luotu: 16:38 (GMT +2). |