![]() |
Murrosnivel-kyssäri
Ei liity erityisesti mitenkään offaukseen, mutta:
Mitä eroa on Undercut-free jointilla(UFJ) ja Ball-type Jointilla(BJ)? Ilmeisesti tuo UFJ sallii suuremman liikkuvuuden niveleen, mutta... -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
äkkiä googlamalla löytyi että kestää 50 asteen kulmia.. sillä saisi jo jäykänkin akselin kääntymään... mitähän mahtaa olla patrollin pyörien kääntyvyys vakiona?
------------------------- datsun patrol -83 |
Siitä vaan tuli mieleen, kun tuota Subarun korjaamomanuaalia selailin, niin edessä on UFJ:t ja takana BJ:t pyörien puolella. Keskellä sitten löytyy DOJ, Double Offset Joint.
Semmosta löyty, että tuon BJ:n poikkileikkaus on kaaren muotoinen ja UFJ:n kaaren ja suoran yhdistelmä. Kääntyvyys UFJ:ssä tosiaankin tuo 50astetta. Kestävyys jotakuinkin sama. Poikkileikkauskuva selvitti jonniin verran. Turhaa vain, että Subaruun laitettu erilaiset, ois aika jonaa, jos eessä ja takana ois samanlaiaset. Tuon BJ:n kääntyvyys 46,5astetta... Nyt pitääki ottaa selvää, mitä löytyy Nivakkerista... -P- OFFROAD Kainuu ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ "Hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse. -Minä- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
Sivu luotu: 03:27 (GMT +2). |