Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Jenkilläkö metsään ? kertokaa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=3807)

19.05.2004 21:40

Jenkilläkö metsään ? kertokaa
 
Kestävatkö jenkit metsä käyttöä ja isoja kumeja esim.38"
olisko cevy blazerista sihen tai muista GM tai mopareista sihen
vai olisko se sit toi tojota taas
onko se jenkki sit jees
bensa laskua ei nyt huomioida

Note! This message was posted anonymously!

Intiaani_Chief 19.05.2004 21:49

Lainaus:

quote:
Kestävatkö jenkit metsä käyttöä ja isoja kumeja esim.38"
olisko cevy blazerista sihen tai muista GM tai mopareista sihen
vai olisko se sit toi tojota taas
onko se jenkki sit jees
bensa laskua ei nyt huomioida

Note! This message was posted anonymously!
Tämä kestävyys riippuu ihan siitä minkälaista ajoa harrastaa, jos menee tarkasti ja miettii ajolinjansa kahdesti... etenee hiljaisella vauhdilla ( näin joudun itse tekemään ) niin varmasti kestää. Mutta jos lati on pohjassa ja käytetään voimaa kun taito loppuu niin eipä siellä taida kestää mikään. Vasta tuli kokeilut yli 5 metrisellä autolla tuollaista vakio(4x4)auto reittiä, ja hyvin meni.... ei edes naarmua tullut, mutta tämä vaatii että on appari hieman auttamassa ja ajaa todella ajatuksen kanssa.

Dodge Dakota 1989 3.9l+np231+automatic+8.25+BFG/AT 235/75/15.

HeikkiH 19.05.2004 21:53

Taitaa olla 35" A/T max. koko et akselit vielä jotenkin kestää Blazerissa ja K10 pikkarissa. K20 on jo järeämpi taka-akseli mut etupää on sama isommilla navoilla. K30 omaa jo Dana 60 etu-akselin ja 14-bolt full-floaterin takana mitkä kestää jo 38" renkulat.

Leveitähän ne on, kyljet on rutussa jos haluaa mennä ahtaista paikoista. Ja painavia.

Kyllä se on jees!

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH350+NP205+D44+12bolt

JanneBlomgren 20.05.2004 06:55

Juu aikaslailla samaa mieltä kuin 4x4_76 GM tuotteista. Dodgella on toi Dana 60 etuakseli kevyemmissäkin malleissa, esim W200 joka on GM K20 vastaava.

Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja

20.05.2004 07:23

Kiitokset neuvoista. mitähän malleja sitä olis tarjolla jossa
olis vahvat akselit jo vakionna
ja onko näitä saatavana suomi poijalta
vai täytyykö tilata usa/saksasta koko auto
kattelin tuolta Janne B galleriasta kuvia taitaa jo tolla alustalla jo päästa taivaaseen vaikka oliskin tehnyt vähän syntiä esim ajannut maasturilla naapuri tontita männyn kumoon. he he.

Note! This message was posted anonymously!

toyovoima 20.05.2004 18:07

Sulla pitää sitten olla hyvät suojat, koska tosiaan GeeÄmmät lähtee heti kun polkasee...

Off-road is life!

POHTO 20.05.2004 19:44

onko kellään tietoa miten on usa-fordin laita offi käytössä.
mitkä perät, entä jakolaatikko? siis yleisesti pick up ,bronco siis se ISO korimalli. kokemuksia,tietoo...?

Jeesus loves you? Everyone else think that you are an ASSHOLE...

CJ-57 20.05.2004 21:54

Mul on -80 Bronco ja käyn silläkin oikeesti maastossa. Kone 351M, laatikko C6, jakoaski alunperin np208, nyt 205, etuperä -80 eteenpäin Fordin "hieno" TTB D44 joka toimii ehkä kadulla mut hankala korottaa. Mulla nyt -79 F-150 pick-upin D44. Takana on maineikas Ford 9". Toi TTB on siis erillisjousitettu ja mul ei ainaka toiminu n.6" korotuksella. Jäykän akselin vaihto oli melko helppoa kun ostin koko pick-upin varaosiks. Niin, etupää on kierrejousilla. D44 vetarit ei kyl kestäny 37" MT/R:iä, täytyy koittaa tilata vahvempia Ameriikasta...



Sivu luotu: 12:48 (GMT +2).