![]() |
KingCapin takajouset
Onko niissä, noin 80-luvun puolessa välissä tehdyissä, vakiona akseli jousien alla ja jouset lähes suorat?
Kova kuin kirkonpenkki. Miten pehmenisi takapään toiminta? Onko ne tehty sillä mielellä, että tavaraa kulkee lavalla aina muutama sata kiloa? |
Tuskin kuulus suorat olla. Ja sielä o varmaan semmonen lattarauvan pätkä
kuormalehtenä, jos se vastaa muihi lehtii koko matkalta ni on varmaan kova ku kirkonpenkki. -- Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle! |
kuluneena suorat ja jouset on vakiona jo yläpuolel.
lisää kaasua, puut suurenee... |
Lähes suorat :) Vaan milläpä pehmenisi? Uutta jousta vai vanhasta lattarauta pois?
|
eihän muuten ole kumityynyjen varassa auto jo?
lisää kaasua, puut suurenee... |
Mä tempasin lehtijousenlautasen ja runkoalkin väliin jotkut kierrejouset lisäjousiksi ja ne korotti muutaman sentin jonka johdosta jousitus pehmeni aika lailla kun ne kuluneet lehtijouset ei maannu enää kuormalatikoiden päällä.
Ai mää vai turuust |
Ei sulla sattuis olemaan kuvaa tästä kierrejousi hässäkästä?
Onkohan kyse D21(vm.86->) vai 720 (<-vm.85) ? 4x4 KingCap Edited by - Vonjake on 24/10/2007 05:13:45 |
mulla on molemmat ja niissä ei jousituksen suhteen ole juuri eroa jos ollenkaan.
lisää kaasua, puut suurenee... |
Täsä olis ny näit kuvii. Toivottavast saat selvää mist o kyse. Pohjauskumekset ei kyl taira olla kovi alkuperäset.
Tosi hyvin ovat pysyneet paikoillaan vaikkei oo millää kiinni, on nääs annettu joskus ihan oikeeta sikaaki moiselle nissanil. Ja se auto on -88 mallinen eli D21. http://static.petrisimolin.com/galle...ousi%20001.jpg http://static.petrisimolin.com/galle...ousi%20002.jpg http://static.petrisimolin.com/galle...ousi%20003.jpg http://static.petrisimolin.com/galle...ousi%20004.jpg http://static.petrisimolin.com/galle...ousi%20005.jpg http://static.petrisimolin.com/galle...ousi%20006.jpg Ai mää vai turuust Edited by - PeteTurku on 26/10/2007 20:57:58 |
Sivu luotu: 03:39 (GMT +2). |