![]() |
Vähäpäästösen hilun piristys
Millanen olisi ajatus vaihtaa ct20 ct26? Jos ajatellaan että asiasta ollaan hiljaa vtt ja katsakonttorille.. Onko vaikee saara alkuperäsen näköseks? onko koko ero suuri? Mistä ko. föönejä saa edukkaasti ja pellisatsin vissiin tarttee kans mut cuuleria ei varmaan tartte 110-140 tehoilla? Mitä osien hinnat vois olla? Millai saaraan 26 aikaan saannoksen sopimaan egr järkeen ja toimii keskenää että saa päästölapun? On turhan arvokas toi vtt! onko muut tehny vastaavaa?
Note! This message was posted anonymously! |
ei egr vaikuta päästöihin. tai vaikuttaa muttei niihin mitä suomessa mitataan. tukkoon ne aina! tukkii kaikka paikat se paska. ajan myötä venttiilit vuotaa yms...
onko kyseessä ihan jakajapumpullinen malli? vaiko jo uutta highteckiä sisältävä, kuten commonrail tai pumppusuutin systeemi? ilmeisesti jakajapumppu kuitenkin. jos jakajapumppu niin menee taatusti päästöistä läpi. ei suomessa mitata kun k-arvo. sen puolesta voit kyllä olla huoletta. joku muu saa vastata koko eroihin. |
juu on jakajalla vm.98. saa kattoo pitkää suoraa ku meinaa lähtee rekkaa ohi ja peräkärryn kanssa ei oo tarvetta muutenkaan ohitella. jos joku 140 sais niin luonne muuttus täysin..
Note! This message was posted anonymously! |
Käännä pumpusta syöttöä ensiavuks.
_______________________________________________ Toyota Land Cruiser KJ90 |
Sivu luotu: 22:30 (GMT +2). |