![]() |
M:Olen poikkeava tarroja
NYT NIITÄ SAA
http://static.petrisimolin.com/galle...ele-tarrat.jpg Suunnittelu NALLE ja Minä.Myydään omakustanne hintaan. 4,80€/kpl+pk. Tilaukset privana tai sähköpostilla minulle. vepele ät offipalsta.com Tarrojen kokohan on 100mm x 400mm. RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE Edited by - vepele on 26/09/2007 14:52:44 |
Kaupankäynti alkanut lupaavasti,laittakaa viesteihin yhteys tietonne,että lähetys helpottuu.
Tarroja rajoitettuerä RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
Itella muistaa hiton kalliilla postimaksulla,eli tehkää mielellään
kimppa tilauksia.Menee maxi-kirjeenä,ja maksu 4,90€/lähetys.KALLISTA Ekat tarrat kuiteskii postitettu RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
Tähän aamuun mennessä tilatut postitetaan tänään.
Mustapohjaiset loppu,muita löytyy vielä RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
Kaikkia,joille on tarrat lähetetty,on myös ilahdutettu laskulla sähköpostiin,tai privana.
RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
Tarroista saa myös laittaa kommentteja,ne ovat laadukkaita neliväripainotekniikalla valmistettuja.
Toisin sanoen värien pitäisi kestää. RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
Kohta nää loppuu, pitäkääs kiirusta jos haluutte jokaisen "poikkeavan"
perustarran RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
viell olis muutama,näit ei tehdä lisää
RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
vieläkös näitä tarroja on??
Se jolla on kuollessaa eniten leluja, VOITTAA!! |
Jos tarroja vielä on, niin tarvittaessa kulkeutuu minun kyydissä Racingrabbitin plantaasille.
Mikäli siis sen suunnan porukoilla on kiinnostusta. Aika on aikaa ja raha on rahaa! RUMARACING TROOPER 2.8, SJ410 |
valko,puna ja kelta pohjaisia löytyy vielä.
Laitan Reetulle muutaman kyytiin,matkalla Kisajänön plantaasille RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
Saiskos näitä Lappeenrantaan nipun jonnekin? Repro? Ja jos saa niin minulle 3kpl keltapohjaisia ,kiitos.
|
Eiköhän LPR:n jollain konstilla tarroja saada,josvaikka Repro on tuloss mökill käymää niin tietää paikan ja puhnro:n mistä tarroja löytyy.
Itellä eioo ajoo nyt sinnepäin RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
Toivottavasti oon muistanu kaikille tilanneille laittaa jo tarrat,jos eioo tult ottakaa yhteyttä.
Muutamia viell löytyy. RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
Tarrat on jo loppu. Kaikki vaan eioo muistanu maksaa,eli jos tunnet
piston omassatunnossasi,laita rahat tilille jonka numeron omastamielestäni olen kaikille laittanut privana tai mailina. RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
Josko olet saanut tarrat,mutta et numeroa johon maksaa,ota yhteyttä.
Kohta laitellaan muuten nimin julkisuuteen,ja sen jälkeen nimi ja osoite RUMARACING HJ-60 Ruma mutta oma PIG BEN JEEP GRAND CHEROKEE |
Noit keltasii oisviell muutama
|
perkules, huomasin juuri "pikkujutun"...
OFF-1 rekisterikilpi on käytössä, ja auto on Land Rover.... :D:D:D:D:D |
Nyt puhalletaan pelipoikki,eli tarrat on loppu.
Tähän mennessä tulleet tilaukset postitetaan Maanantaina,ja laitan tilinro:n privana johon voi maksaa |
Sivu luotu: 13:10 (GMT +2). |