![]() |
pajero 2.3TD ahtopaineet
80-luvun pajeron turbo
Miten suuret ahtopaineet on mahdollista saada kyseisessä turbolla? Turbo tulee vastaavankokoiseen moottoriin eri autoon. Hukkaportin venttiiliä ohjaa jonkinlainen mäntä, joka tarvitsee ilmeisesti ilman paineen ahtopuolelta? Turbo on nyt irrallaan ja todennäköisesti melko karstainen tai jotain muuta vastaavaa, kun siinä ei liiku käsin se hukkaportin venttiili. Mutta auki se pitää ottaa ja puhdistella. Mitenkäs kohta missä yhdistyy pakopesä ja ahtopuoli "klemmarilla, niin onko näiden pesien kulmaa mahdollista säätää siitä saumasta? Eli tarkoitan siten, että kun haluan suunnata pakoputken tietyssä kulmassa menemään, niin ettei ahtopuolen putki osoita väärään suuntaan imusarjaan nähden? toivotaan että edes joku ymmärti :) Note! This message was posted anonymously! |
sitä klemmaria kun löysäilee niin pystyy pyöritellä pesiä oman manu mukaan :)
joudut varmaan tehdä sille kellolle vaan uuden kiinnityksen. |
Eli kyseessä lienee TD04 tyyppinen, on aika pieni pesäinen, mutta kyllä sillä tuonne +1 bar paineeseen pääsee, riippuu vähän käytöstä miten kestää.
|
Kiitos, nämä tiedot riittävätkin minulle!
Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 11:26 (GMT +2). |