![]() |
LJ jarru onkelma
Mistä tietää että jarrupaineen tasaus säärin on rikki?
Jarrut ekella polkaisulla poljin pohjaan ja ottaa eteen vähän. Toisella polkaisulla jarrut hyvät vain eteen takaa ei ota eres lukkoon pehmeälläkään hiekalla ja poljin vaipuu hiljalleen pohjaan.Pääsylinteriä on uusittu kumejakin vaihdeltu ja perkeleesti on kans ilmattu.Paloja ja kenkiä vaihreltu.Rupee jo olemaan kaikki neuvot käytetty. Edited by - joker on 19/09/2007 20:06:55 |
Ei ainakaan siitä, että katsastusmies sanoo niin! prkLE! Note! This message was posted anonymously! |
Voi katsatus ei oo vielä hetkeen eressä.Mutta jatko kyssäri pitäiskö säärin päästää molempiin suuntiin läpi paineet.Tavallaan etupiiristä takapiiriin ja päin vastoin ?
|
Kun mä ostin ton mun LJ:n niin oli täysin vastaava ongelma. Vikaa etittiin vaikka kuin perkeleesti, ilmattiin, vaihettiin kenkiä, hitsattiin kenkiin kiinityspäihin lisää tavaraaa yms. Lopuksi viaksi paljatui polkimelta pääsylinterille menevä tanko jonka lukitusmutteri oli löystynyt ja tanko päässyt kirtymään sisäänpäin. Kun tota tankoa kiersi kiinnipäin 2-3 kierrosta niin johan rupesi jarruja löytymään.
Toi tagon pituus on muuten tarkka. Lopullisessa paikalleenhakemisessa 1/4- kierrosta vaikuttaa polkimen liikkeeseen ja jarrujen toimintaan vähän perkeleesti. |
No voihan vitalis toi passais hyvin vikaan.Pitää mennä vielä pajassa käymään ja kattoa toi lukitus
|
Aina tarttis lukea oma teksti ennen lähetystä.
"Kun tota tankoa kiersi kiinnipäin 2-3 kierrosta niin johan rupesi jarruja löytymään." Tässä lauseessa kiinnipäin-> aukipäin. Lisäksi tarkennuksena että toi pituuden hienosäätö kannattaa tehdä auton käydessä jolloin jarrutehostin on mukana pelissä. Sillä on myös suuri vaikutus polkimen liikkeeseen. |
Mun läjässä oli kans vastaava vika muiden jarruvikojen lisäksi. Mutta tuo ongelma poistui heti kun ilmasin sen kuormaventiilin myös.
|
Lainaus:
Palstalla aina vastaus keksitään. |
Sivu luotu: 08:58 (GMT +2). |