Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Roosamaster räjäytyskuva 5,7d KIIRE (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=35516)

31.08.2007 12:45

Roosamaster räjäytyskuva 5,7d KIIRE
 
kynäsuutinkoneen pumpun räjäytyskuvaa löytyiskö mistään

pitäis päästä meetingiin huomenna

ilmeisesti tukossa tulolinjan sihti

T: CB

Note! This message was posted anonymously!

31.08.2007 13:33

eikö kukaan tiedä? onko joku sihti jossain tulolinjassa ja miten sen saa putsttua

Note! This message was posted anonymously!

Racingrabbit 31.08.2007 13:46

Poistopuolen kuulaventtiili voi myös kiukutella,jos pumpusta alkaa irrota fiber moskaa.
Löytyy paluuletkun lähdön alta,pumpun päältä.


31.08.2007 13:56

Pitäiskö se kansi avattuna ja samalla siitä solenoidin vipua vasten olevan "kiikun" eteenpäin painamalla sinne tulla naftaa vai onko joku venttiili vielä rajottamassa?

kokeiltiin puhaltaa auki se kannen takaisku ja sähköpumpulla tulee linjaan kyllä painetta mutta ko. kammio ei täyty

Note! This message was posted anonymously!

HeikkiH 31.08.2007 17:49

Olisiko sammutussolenoidi kaput? Tuleehan sille virtaa ja napsahtaa?

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21

Mikki 03.09.2007 14:07

99% varmuudella painokorin vaimennin sökö, ja pumppu "mustaa" silpua täynnä --> paluuventtiili MAHDOTON puhdistaa siitä (on kuin silicon:a)!!!! Uusi venttiili ja kokeile, jos ei niin kansi auki ja kurkkaa heiluuko takapäässä 6kpl rautapainoja n. 15" johonkin suuntaan. JOS LIIKKUU niin rempattava, tai toinen tilalle...

$ $ $ /// Jos se ei satu, niin ainakin se maxaa!!! /// $ $ $

05.09.2007 06:38

Lainaus:

quote:
99% varmuudella painokorin vaimennin sökö, ja pumppu "mustaa" silpua täynnä --> paluuventtiili MAHDOTON puhdistaa siitä (on kuin silicon:a)!!!! Uusi venttiili ja kokeile, jos ei niin kansi auki ja kurkkaa heiluuko takapäässä 6kpl rautapainoja n. 15" johonkin suuntaan. JOS LIIKKUU niin rempattava, tai toinen tilalle...

sain käyntiin kun otin sen tulolinjan sihdin näkyviin ja laitoin lamellit takasin, sähköpumpulla täytin ettei pyöri kuivana. nyt ei taida käydä kaikilla kun meni varmaan jotain roskaa siitä avonaisen kannen kautta. Käyntiin lähtee mut kaasun päästäessä melkein sammuu. Aattelin ottaa koko pumpun irti ja naftakipossa purkaa ja koota

http://www.realdiesel.com/insideyourpump.html ei noista kuvista paljoa iloa ollu

oisko vinkkejä irrottamiseen purkamiseen ja kokoamiseen?

t: cb

Note! This message was posted anonymously!

06.09.2007 10:43

onko missään netissä esitetty tuo roosamasterin purkaminen ja kokoaminen?

Note! This message was posted anonymously!

10.09.2007 06:32

purin pumpun osittain auki, oisko missään räjäytyskuvaa mistä näkis miten nämä osat kuuluis tuonne mennä

http://www.realdiesel.com/db2pump_015.jpg no ei näy mut nuo rissat missä on suunnikkaan muotoset kourut päällä, ne taitaa olla sieltä kehältä sit ne pienemmät rissat tulee sinne rummun hahloihin toppariks.

Note! This message was posted anonymously!

11.09.2007 08:27

Lainaus:

quote:
99% varmuudella painokorin vaimennin sökö, ja pumppu "mustaa" silpua täynnä --> paluuventtiili MAHDOTON puhdistaa siitä (on kuin silicon:a)!!!! Uusi venttiili ja kokeile, jos ei niin kansi auki ja kurkkaa heiluuko takapäässä 6kpl rautapainoja n. 15" johonkin suuntaan. JOS LIIKKUU niin rempattava, tai toinen tilalle...

$ $ $ /// Jos se ei satu, niin ainakin se maxaa!!! /// $ $ $
hiukan sellaista tikkumaista mustaa moskaa oli kun uittelin osia naftakipossa. mistäs noita painokorin prikkoja sais? onko kukaan kauno koskiselta hartolasta ostanu niitä uustuotanto osia?

Note! This message was posted anonymously!

Mikki 02.10.2007 12:51

Kannata ottaa yhteyttä ATOY:lle suoraan tai sitten johonkin varaosaliikkeeseen joka osia toimittaa....

UUSI SAMALLA KAASUVIVUN HELAT!!!! Ne on kuitenin AIVAN soikeat ja aiheuttaa eniten "harmaita hiuksia" ja samalla se tulvintaventtiili, se on täynnä sitä mustaa "mujua". (Kannassa on numero, ota YKSI suurempi niin paine pumpulla nousee samalla, ja vähän tehotkin 1-2hp??)

Ja sitten KANNATTAA SÄÄDÄTTÄÄ koepenkissä, koska männä juuressa oleva kuusiokoloruuvi(määräsäätö) kiristää jousta ja se jousi kun tuppaa kuoleentumaan.... (kasassa ollessa tuo ruuvi on sen pienen kannen alla).

JA KÄYTÄ VAIN STANADYNEN TIIVISTESARJAA!!!!!!!!

Ja jos oikein vaikeeksi menee niin soita tuonne Keski-Uudenmaan Dieseliin, on vain päivästä kiinni miten sitten vastaavat.

ONNEA (ja menetystä, eiku menestystä...)

$ $ $ /// Jos se ei satu, niin ainakin se maxaa!!! /// $ $ $


Sivu luotu: 02:21 (GMT +2).