![]() |
Hj 61 voimanulosotto 1-2 suuntainen???
Eli pitäis laittaa 61:seen mekaaninen vinssi bertasta..
Pihalla olis yks hj jossa ulosotossa on pikkukepissä suunta eteen ja taakse ja omassa 61:ssä vaan yhteen suuntaan.. Kumpaan suuntaan tuo 61:sen u.otto pyörii? kelaako sisään pakilla vai toisinpäin? En oikein ymmärtänyt palstan topikeista kunnolla... Saa auttaa jos joku luulee tietävänsä ennenkun alan asentamaan... Isuzu/Bj 40/Hj-61/kawa zx6r... |
Bertan vinssi + ykssuuntanen ulosotto = pyörii väärinpäin.
Eli otat siitä pihas seisovasta kakssuuntasen niin toimii oikeen. -1986 HJ-61- -1986 HJ-60- SLCK#113 Pohojanmaan Offroad Ry |
minä kiitän,näin ymmärsinkin..
Eli kelaa sisään pakilla mitä ilmeisimmin... Isuzu/Bj 40/Hj-61/kawa zx6r... |
kyllä, 1-suuntasella pelää juuri väärinpäin eli pakilla vetää sisään
---------------------- no voi helvetti, ai ny tuli tommonenki ongelma... |
Kyllä HJ-61:n yksisuuntaista PTO:ta voi käyttää jos muuttaa rullakidan paikkaa ja pistää vinssin puolaamaan alakautta.
Helpompi on tietenkin vaihtaa HJ:n kaksisuuntainen PTO jos sattuu sellaisen omistamaan.Ainoastaan mattoa joutuu leikkaamaan senverran että keppi pääsee riittävästi eteen. PS. Bertan+Äffäläisten ja Hoijakan kaksisuuntaiset PTO:t ovat sitten erilaisia (hammaspyörät eri kohdissa)vaikka kiinnityspultit ovatkin samoissa kohdissa... Olen joo-joo miäs ja muijankin miälestä tosi tyhmä |
5-lovisen hj 60:sen pto kuitenkin pitäs sopia ilman ihmeempiä temppuja 61:seen?
Isuzu/Bj 40/Hj-61/kawa zx6r... |
Sopii....
Olen joo-joo miäs ja muijankin miälestä tosi tyhmä |
Jatkanpa tähän. Eli sopiiko pto 4 ja 5 lovisten laatikoiden kesken päikseen? Entäpä mikä ero on vinssin kardaaneilla vrt 4-tai 5lovinen? Pituus? Paljonko? Ja tosiaan hj kyse.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 06:51 (GMT +2). |