![]() |
G Mersu Saksasta
Kannattaisko tuoda tollanen G Mersu Saksasta? 91-92 mallin sais noin kymppitonnilla mutta paljonkohan siitä joutuis täällä veroa maksamaan? Kannattaisko tuoda bensa vai tiiselimalli kun ajelen vuodessa siinä 20-30 tuhattakm?
Patu Note! This message was posted anonymously! |
-91 300 G dieselistä peritty veroa 8900 helmikuussa. Käy tullin sivuilla tsekkaamassa lisää.
|
Ku ei kukhaa tunnu tietävän nii vastailenpas ite: Pikasesti tullin tilastoja penkomalla löytyi seuraavia tullauspäätöksiä: 230 GE -81, veroja 0 e. 300GD -91, veroa 8900 e. 300GE -91, veroa 8100 e. Landcruisereita löyty mm. FZJ 80 -95, veroa 9400 e, HDJ 80 -92, veroa 5700 e, 80 Turbo -93, veroa 5100 e.
Näiden lähtöhinta Saksassa pyörii siinä kymppitonnin paikkeilla. Hakisitko jos ois rahaa? Toisitko bensa vai diiselimallin? Patu Note! This message was posted anonymously! |
No, HDJ-80, tietty.
-- Antti R. 1978 HJ-45LP |
No hae ihmeessä!!!!!
Myy se sitten mulle 10 vuoden päästä ohrotti autoksi. Tuo vain valmiiksi bensakoneella, niin ei tartte sitten ruveta muuttelemaan myöhemmin. Ei tollasta autoa kuitenkaan kannata ostaa mihinkään Helsinki-Rovaniemi reitin aamulehden jakoautoksi. Tomi Edited by - tmx50 on 29/04/2004 13:53:27 |
Mitäs sanotaan korotusmäärräyksistä? Saksan vai Suomen määräykset jos tuodaan valmiiksi korotettu ja siellä rekisterissä oleva auto? Tarjontaa näyttää olevan näistäkin vehkeistä ja hinnat on ihmeen alhaisia.
Urkki |
Sivu luotu: 05:10 (GMT +2). |