![]() |
mikä kolahti?
etupään rempan (vahv. murrokset tilalle) jälkeen pienellä koe luontoisella ajolla takas päin tullessa otin nelikon vauhdissa pois ( n. 30-40km/h vauhtia) ja samalla kuulu kolaus, pamaus? mistähän vois johtua? tojo hj 61 olis kyseessä
Note! This message was posted anonymously! |
en tiedä liittyykö asiaan, mutta saako nelivedon ottaa päältä/laittaa päälle vauhdissa itse tapaan pysäyttää auton kun säädän lyhempää keppiä
LADA Niva 1989(In Memoriam) Mitsubishi Pajero 1991(In Memoriam) Toyota HJ60 1983 |
ainakin patrollista voi tempoo nelikkoo päälle/pois vaik 80km/h vauhdissa kunhan napalukot on kytketty päälle.
ei oo moksiskaan moisesta... ___________________ www.pahama.com ___________________ |
joo kyllä saa vauhdissa laittaa vauhdin enimmäis suositus o mullakin 80 km/h. vosko siellä akseliputken sisällä olla jokin ohjuri irti?
Note! This message was posted anonymously! |
Jospa siellä vaan etu- ja taka-akselistot tasaili kaarteissa kertyneitä jännityksiään?
Kyl miun nelikot ainakin paukkuu kaikki jos nelivedon kytkee pois esim. heti kaarteen jälkeen - jos sen yleensä saa pois päältä ilman mutkitteluperuutteluja tai muita "tasaustoimenpiteitä" |
Ei sen luulis niin kovaa pamausta pitävän, sehän vain irroittaa, päälle laitettaessa kyllä kuulee jos nopeuseroa on etu- ja takakardaaanin kesken.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä, vieläkö on ääntä pidellyt? "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
en oo sen jälkeen ajellu,on muutakin häikkää ohjauksessa tuntuu ihmeellistä hyvin pientä täksähtelyä ei ole ennen ollut tällaistakaan oiretta ja mistähän se johtuu?
Note! This message was posted anonymously! |
Avarsikko palloo tarpeeks? Ettei nivel nyt kanita
- Luigi |
Sivu luotu: 17:10 (GMT +2). |