Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Grand Cherokee nykii VIKA LÖYDETTY (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=34239)

Pete4WD 18.07.2007 15:33

Grand Cherokee nykii VIKA LÖYDETTY
 
Nyt tarttis apua vian määritykseen.
Grandiin ilmestyi erikoinen vaiva. Tasaisella 70-80 vauhdilla tuntuu epämääräinen nykiminen, vähän niinkuin tökkäis jarrua nopeasti.
Jarrut toimii kuitenkin normaalisti, murrokset, ristikot tai perät ei anna ääntä. Jakiksessa tuntuu pieni välys, mutta niin on kaikissa muissakin autoissa tuntunu.
Vaiva tuntuu suoraan ajettaessa, häviää kiihdytettäessä tai rullatessa.
Kone käy nätisti, laatikko toimii hyvin, öljyt kiertää erillisessä jäähdyttimessä.

Oireileeko etutasauspyörästö vai mikä piru siihen nyt lykkäs????



Edited by - Pete4WD on 21/07/2007 11:19:03

Edited by - Pete4WD on 21/07/2007 11:48:16

JAMANT 18.07.2007 15:35

Oiskohan TPS-anturi vika??

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa: www.jamant.fi

Pete4WD 18.07.2007 15:54

Voishan se vaikka olla kun sinä niin sanot...:)
Oireileeko se suoraan "laatikon aivoille" vai pitäiskö tuntua myös koneen käynnissä?
Moottori laulaa tosi nätisti, sen käynnissä ei häiriötä tunnu. Perstuntuma sanois, että voimasiirron puoleen paikallistuis..


JAMANT 18.07.2007 20:19

NO kone voi käydä nätisti, mutta määrätyllä kaasunkäytöllä nykii (kerran vianmäärityksen tehnyt tuollaiseen vikaan ihan perstuntumalla)!! Voi vika olla muuallakin!!! Pitäis päästä koeajolle!!!

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa: www.jamant.fi

Pete4WD 21.07.2007 10:48

Syypää oli seiskapytyn tulpanjohto, siellä ei asunu sähköä kierrosten noustessa yli 1500:n, tai se sähkö tais karkailla välillä omille teilleen.....:)




Sivu luotu: 09:11 (GMT +2).