![]() |
Miksi cruiseri tärisee pineillä kirroksilla?
Semmonen vaiva hj61:sessä että auto tärisee joka vaihteella kun kierrokset koneessa n.900-1100, kun kiekat nousee 1200rpm niin tärinä lakkaa ja kulkee hyvin. Moottorin tärinäkumit oli kyllä ehjän näkösiä. Mistä seuraavaksi alkaa vikaa etsimään.
Note! This message was posted anonymously! |
Ei siinä mitään vikaa ole, se vaan tärisee. Vähän joka auto tuppaa tärisemään kun kiekat menee sopivan alas.
|
no kun se on tojota!!!!!
Note! This message was posted anonymously! |
eikäku sen takia kun se ei ole kuuskymppinen. Ei väännä kunnolla alhaalta ja siksi tärisöö
- Luigi |
kaikissa koneissa on omat värinä kierros alueet.
--------------- SE ON VOI VOI ! --------------- |
alikierrokset on sulla koneessa siinä vika. tyhjäkäynti pitää olla 1500rpm, ni ei täristä... eli kausua siihe vehkeesee... t:cruiseristi
Note! This message was posted anonymously! |
vai että tyhjäkäynti 1500rpm, menee aika lujaa jo tyhjäkäynillä!!! Saa koko ajan hämmentää vaihdelaatikkoo jos noin ylös laittaa kierrokset. eikä se cruiseri ihan tyhjäkäynnillä tärise (tyhjäkäynti säädetty 750rpm) vaan sitten kun painaa pikkasen kaasua tai ihan sama vaikka painaa pohjaan niin silti tärisee 900-1100 kirrosalueella.
Note! This message was posted anonymously! |
Lisätään vielä toinenkin kysymys:
Napalukot kiinni kun ajelee takavedolla niin etukartaanin takapäästä?? kuuluu semmonen helisevä ääni, kun laittaa nelivedon päälle niin ääni lakkaa. Note! This message was posted anonymously! |
tuntuuko minkalaista välystä kun ei ole neliveto päällä jos heiluttaa kardaaninlaippaa auton alla?
|
ei ole välyksiä kardaaninlaipassa.
Note! This message was posted anonymously! |
Mun mielestä tuo väriseminen on rivikuutosessa ihan ominaisuus. Johtunee pitkästä kampiakselista...
|
se on vaan hj61 mikä on vähän joka paikasta väljä,ku sillä on joku kuntta-jussi ajanu ekat 400tkm samoilla öljyillä ja rasvaamatta...
-Schillinger- |
Sivu luotu: 11:16 (GMT +2). |